חדשות

מיתר: "בני עקיבא" חגגו 30 לסניף ו-70 למדינה

חדשות5 ביולי 2018    דקה אחת
0

במסגרת האירוע, ביקרו בסניף התנועה המדריכים הראשונים

מיתר: "בני עקיבא" חגגו 30 לסניף ו-70 למדינה
חגיגה בנוסח "בני עקיבא". האירוע במיתר | צילום: מועצה מקומית מיתר

תנועת הנוער "בני עקיבא", הפועלת גם במועצה המקומית מיתר, ציינה באחרונה, את חגיגות ה-70 למדינת ישראל וה-30 לסניף במיתר, בחגיגה המונית עם תושבי היישוב. ל"שבע" נמסר, שבמסגרת החגיגות, הגיעו לבקר במקום המדריכים הראשונים של הסניף (שנחנך לפני 31 שנה, ב-1987, עם הקמת מיתר), שחלקם כבר לא גרים בדרום. חברי סניף "בני עקיבא" ומשפחותיהם, האורחים מהעבר ונציגי המועצה נהנו גם ממופע של השכבות הבוגרות בסניף.

אחראית "בני עקיבא" בעמותה לקידום החינוך במועצת מיתר, אורית ווליך, סיפרה: "כשהתחלתי את התפקיד לפני 10 שנים, סניף 'בני עקיבא' היה בקרוואן, וכל שירותיו היו בפנים. ב-2012, הקימה המועצה את המבנה הנוכחי, וכיום יש לתנועת הנוער במיתר את אחד המבנים היפים ביותר בתנועה בכל הארץ. לפני שנה, חנכנו ביישוב גם את תנועת 'עוז' לתלמידי כיתות א' – ג', ובקרוב תבנה מועצת מיתר בית עבור חניכי התנועה, ותרחיב את הסניף הקיים בעוד 200 מ"ר. הפעילות ב'בני עקיבא' מיתר ענפה ושונה מסניפים אחרים, כדוגמת פעילות 'גרעין השמיניסטים', הכוללת גם התנדבות בקהילה והקמת קייטנות לילדים עם מוגבלויות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה