חדשות

המקלט העירוני לא יפונה, בינתיים

חדשות4 ביולי 2018    דקה אחת
0

בית המשפט העליון נתן סעד זמני לעמותת "פורום דו קיום בנגב"

המקלט העירוני לא יפונה, בינתיים
רוביק דנילוביץ' | צילום: ארכיון "שבע"

שופטת בית המשפט העליון ענת ברון, נתנה ביום שני השבוע, "סעד זמני ארעי" לעמותת "פורום דו קיום בנגב", שהגישה באמצעות עו"ד דן יקיר, בקשה למתן סעד זמני בערעורה נגד החלטתה של עיריית באר שבע לפנותה ממקלט עירוני ברחוב שלמה המלך שבשכונה ד' בעיר.

לפי החלטת בית המשפט, העירייה וראשה רוביק דנילוביץ', "אינם רשאים לנקוט "בצעד כלשהו לפנות את המערער מהמקלט העירוני, שהוקצה לו לפי הסכם ההקצאה נשוא הערעור או לשבש את פעילות המערער במקלט". תגובת שני המשיבים לבקשה תוגש עד ה-23 בחודש.

לפני כחודשיים, דחה סגן נשיאת בית המשפט לעניינים מינהליים בבירת הנגב, השופט אליהו ביתן, את עתירת העמותה נגד פינוייה מהמקלט, ואף חייב אותה בהוצאות משפט של 15 אלף שקלים, בקובעו ש"פורום דו קיום בנגב" הפרה את הסכם ההקצאה. בעקבות זאת, פנתה העמותה לבית המשפט העליון.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה