חדשות

סעודת איפטר בארגון הקבלנים

חדשות12 ביוני 2018    2 דקות
0

150 קבלנים בדואים ויהודים שברו את אחד מימי צום הרמדאן במסעדת "קיסריה" בבאר שבע

סעודת איפטר בארגון הקבלנים
אחווה יהודית ערבית. משמאל, אזברגה, בריק, אביסרור, אלקרינאווי, ליבנה ומ"מ יו"ר ארגון הקבלנים בנגב יוסי דלויה | צילום: יח"צ

150 קבלנים בדואים ויהודים הגיעו, בשבוע שעבר, למסעדת "קיסריה" שבמתחם "חוצות להב" בבאר שבע, כדי לשבור את אחד מימי צום הרמדאן, בסעודת האיפטר המסורתית. ל"שבע" נמסר, שחשיבות המפגש התבטאה גם בנוכחותם של אישי ציבור בדואים חשובים, ובראשם ראש עירית רהט טלאל אלקרינאווי, ראש מועצת לקייה סאלם אבו עאיש ומ"מ ראש עיריית רהט עטא אבו מדיעם.

הרוח החיה מאחורי קיום המפגש היה הקבלן אחמד אזברגה מרהט, שעשה הכל גם השנה, במטרה להביא לנוכחות גבוהה של קבלנים בדואים באירוע האחווה המשותף של הקבלנים הדרומיים. כל הנוכחים שיבחו את המפגש הייחודי לקבלנים הדרומיים, ואיחלו לגופים נוספים בחירה בפעילות למען אחדות יהודית בדואית.

נשיא התאחדות בוני הארץ רוני בריק, התרשם מהאירוע המוצלח, ואמר: "ראיתי שנבחרו גם השנה בדואים להנהלת הארגון; זוהי תעודת כבוד לארגון הדרומי, המקרב את הקבלנים הבדואים לתוכו. אפשר לעשות כאן הרבה דברים, כי יש כספים מהקרן לעידוד ענף הבנייה בישראל. ניתן בכספים האלה להכשיר עוד הרבה אנשים לענף הבנייה הישראלי. אני מברך אתכם בחג שמח על העבודה המשותפת, ואני מאמין שתוך שנה תהפכו, חברי הארגון בנגב, לארגון המוביל בגודלו בישראל".

יו"ר ארגון הקבלנים בנגב אלי אביסרור, דיבר על הסעודה המסורתית כסמל לאחווה יהודית ערבית באזור: "רמדאן קארים לכולכם. אנחנו מתכנסים למפגש של אחווה וידידות, שבו מביעים חברי הארגון את כל הטוב שבמפגש המיוחד הזה, השובר את הצום, ומלכד את כולנו. אני לא מכיר ארגונים אחרים, שהקדישו כל כך הרבה מחשבה ורצון לכבד, וזאת כדי להתחשב באחינו הבדואים; על כך גאוותנו. יש לנו הרבה מטרות משותפות, אתגרים ותוכניות מלכדות. החברות הוכיחה, ולא רק באירוע הזה, שהיא מעל לכל, אצלנו בארגון".

ומנכ"ל ארגון הקבלנים בנגב צביקה ליבנה, בירך את המשתתפים, וציין ש"כמו שאנו יודעים לחיות ולעבוד זה עם זה בענף הבנייה, כולנו תקווה שהדבר ישתקף בכל תחומי החיים שלנו, ושנדע לכבד ולהתחשב זה בזה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה