חדשות

16 יקירי הנוער בבאר שבע

חדשות6 ביוני 2018    דקה אחת
0

נבחרו לפי המלצות של תלמידים מ-15 תיכונים בעיר

16 יקירי הנוער בבאר שבע
מיזם חינוכי. חלוקת האותות | צילום: באדיבות לוקו

אות יקיר הנוער של באר שבע ל-2018 הוענק, באחרונה, באולם מועצת העיר, ל-16 נבחרים. ל"שבע" נמסר, שהנבחרים הם זכרי פישילביץ ממקיף א', שאול דולב ממקיף ג', אבי גיא ממקיף ו', שלומי צימריונג ומאיר לאור ממקיף ז', עליזה בן אבו ממקיף רבין, סבטלנה רובצ'ינסקי ממקיף רגר, זהבה פחימה ממקיף טוביהו, קובי סלע מ"גימנסיה", הרב שלמה בנימין ממקיף אמי"ת, פאני מלכה מאמי"ת טכנולוגי, חנה ינטוב מאולפנת אמי"ת, גבריאלה כהן מאולפנת "חן במדבר", אילנה מור יוסף מהטכני, אהרון סעדה מישיבת אמי"ת ומזל סעדון מישיבת "בני עקיבא".

האות הוא מיזם חינוכי, המשותף לעירייה, חברת "כיוונים" לתרבות הפנאי, מינהל חברה ונוער במשרד החינוך ומועצת הנוער העירונית, יחד עם מועצות התלמידים בתיכונים. הוא חושף מסלול של התחקות אחרי הישגיו של היחיד, בזיקה ליישוב ולקהילה בהם הוא גדל, התחנך וחי. באמצעותו, יכולים צוותי החינוך לעודד בני נוער לצאת למסע מרתק בעקבות בעלי הישגים, התורמים לקהילה. במסגרת המסע, פוגשים הנערים את אלה האוצרים בתוכם כוחות יצירה בתחומי הרוח, המדע, האמנות, החינוך, הסביבה, החברה ועוד. הודות לקיומו של הטקס, מתפתחת תחושת הגאווה המקומית של בני הנוער, ומתחזקים הקשר והאהבה שלהם לבית גידולם, וכך נכונותם להיות מעורבים חברתית ומשפיעים על עיצובה של העיר.

השנה, השתתפו במיזם 15 תיכונים בעיר, שלפי המלצת תלמידיהם נבחרו 16 היקירים לפי קריטריונים, כמו עשייה פורצת דרך, סמל ומופת לרבים ופעילות מקומית למען בני הנוער. אירוע חלוקת אות יקיר הנוער נערך במעמד אישי ציבור רבים, נציגי מינהל החינוך, תרבות, נוער וספורט ברשות, מועצת הנוער העירונית, נציגי מועצות תלמידים ואורחים רבים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה