חדשות

מסגד לצד בית כנסת

חדשות14 במאי 2018    דקה אחת
2

חברת "סודה-סטרים" חנכה באחרונה, מקומות תפילה רב תרבותיים במפעלה שבפארק "עידן הנגב"

מסגד לצד בית כנסת
אי של שלום. האירוע ב"סודה-סטרים" | צילום: יח"צ

חברת "סודה-סטרים", הנחשבת למותג המים המוגזים הגדול בעולם, חנכה באחרונה, לרווחת עובדיה במפעל שבפארק "עידן הנגב" הסמוך לרהט, בית כנסת גדול וחדרי תפילה מוסלמיים. ל"שבע" נמסר, שהחברה המבליטה ברחבי העולם את זהותה הישראלית בגאווה, ומדגישה את דו הקיום והשלום הכלכלי שמאפיין אותה, קיימה טקס חניכה חגיגי למוסדות, במעמד מנכ"ל "סודה-סטרים" העולמי דניאל בירנבאום, לצד אביו הרב ארווין בירנבאום, ראש עיריית רהט טלאל אל קרינאוי, אימאם ו-1,700 עובדי המפעל ומנהלים בכירים מחו"ל. במהלך האירוע, התקיימה תהלוכה להכנסת ספר תורה בליווי להקת כליזמרים ושירה בביצוע זמרת הנשמה הישראלית, בת אלה בירנבאום.

בחברה מזכירים, ש"סודה-סטרים מטביעה את דגל ישראל על כ-50 מיליון מוצרים, אותם היא מייצאת ל-45 שווקים ברחבי העולם; לפני כשנתיים, היא הפיצה סרטון ויראלי, שהציג את שגרת יומם המשותפת של עובדיה, ישראלים ופלסטינים, ערבים ויהודים. בסרטון צפו יותר מ-40 מיליון איש, והוא תורגם לערבית, והופץ בידי "סודה-סטרים" גם במדינות ערב.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • אליהו
    דו פיצול ולא דו קיום

    דו קיום ?
    בוא נראה אותך מקים בית כנסת לצד המסגד ברהט,או לצד המסגד בסכנין,א במפעל העופות בתל שביע
    ..צבועים ! .

    1. תושב רהט
      הבעיה שלך שאת נתקע עם הגזענות שלך והמחשבות שלך

      הבעיה שלך שאת נתקע עם הגזענות שלך והמחשבות שלך …
      תוערר כבר . וברהט אחוז חיליים יוצר גבוה מתל אביב ליידעתך . ועדין לבנים שלנו נתן לשרת את המדינה . כי יש המדינה הזאת מספיק נתנה מתנה כזאת לנגב .