חדשות

מצטיין זרוע יבשה מבאר שבע

חדשות19 באפריל 2018    דקה אחת
0

החייל הבודד לשעבר רב סמל מתקדם יבגני וייסרמן, קטע לימודים לתואר בגיאוגרפיה ברוסיה, בשביל לעלות ארצה

מצטיין זרוע יבשה מבאר שבע
רב סמל מתקדם יבגני וייסרמן. כבר לא בודד | צילום: דובר צה"ל

רס"ם (רב סמל מתקדם – י.ס.ד) יבגני וייסרמן (39) מבאר שבע הוא מצטיין מפקד זרוע היבשה, לרגל יום העצמאות. דובר צה"ל מוסר, שווייסרמן התגייס ב-1999 לחיל כללי, והגיע לקורס חימוש, שאחריו שובץ בשבטה, בסיס האימונים וההכשרות של חיל התותחנים.

קודם לכן, הוא עלה ארצה לבד בגיל 18, משום שרצה לחיות כישראלי; ברוסיה, החל וייסרמן ללמוד לתואר בגיאוגרפיה, אבל הוא קטע את הלימודים, בשביל להגשים את החלום, ולעלות לישראל. לאחר גיוסו לצה"ל, התיישב וייסרמן בבירת הנגב, בה הכיר את חברתו, שהיא היום אשתו. הוא היה אמור להתגייס לשירות מקומי בצבא, משום שהיה נשוי ועולה חדש, אך בצה"ל עשה וייסרמן את תפקידו בצורה טובה, והחליט להמשיך בשירות גם קבע, כך שכיום הוא כבר 19 שנה בצבא.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה