חדשות

מרגלית משה אשת השנה של "העבודה"

חדשות30 במרץ 2018    דקה אחת
0

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ חיליק בר: "אין לי ספק, שוועדת הפרס בחרה בכלת פרס מצוינת, ראויה ומשפיעה ביותר"

מרגלית משה אשת השנה של "העבודה"
פרגון מפלגתי. משה מקבלת את האות | צילום: משה ואלה, ילדיה של מרגלית משה

מרגלית משה מבאר שבע נבחרה, בשבוע שעבר, ל"אשת השנה" של מפלגת "העבודה" ל-2017, זאת לפי סגן יו"ר הכנסת ח"כ חיליק בר, "על תרומתך לחברה ולמפלגה, לנשים והגברים המצוינים הפועלים בה ולשינוי חברתי ברחבי מדינת ישראל". ח"כ בר הוסיף: "אין לי ספק, שוועדת הפרס בחרה בכלת פרס מצוינת, ראויה ומשפיעה ביותר. אני בהחלט סבור, שכל מכירייך ומוקירייך מברכים אותך על דרכך, ומודים לך מכל לב על הדרך הארוכה, החשובה והמוערכת, אותה עשית עד היום. אני משוכנע, שתמשיכי לפעול במרץ, כפי שעשית עד היום, ושתרומתך ועשייתך החשובה לאין ערוך רק תמשיך לגדול ולהעמיק".

משה פעילה חברתית וציבורית בתחומים רבים, ומקדמת נשים מאוכלוסיות שונות, זה כ-15 שנה. היא מרצה בקורסי יזמות חברתית, יוזמת ומנהלת מיזם חברתי כלכלי בתחום אמנות  הרקמה בעבודת יד של נשים מהקהילה האתיופית בבירת הנגב והמחוז (המפרנס יותר מ-30 נשים), ובמקביל הקימה מועדון נשים יזמיות בבאר שבע והנגב בשיתוף "הסוכנות היהודית" ומט"י באר שבע ומועדון משקיעות (נשים לשוק ההון בדרום, בשיתוף אחד הבנקים). משה זכתה בתחרות ארצית של ארגון IVN –  Israel venture net work על בניית ארגון ופיתוח מיזם "נשים רוקמות חלום", שימשה כנציגת ציבור בוועדת ערר של משרד הרווחה וכשופטת בתחרות "ישראל יפה" בתחום התעשייה וברשויות המקומיות בדרום, כיהנה כחברה בוועדה לקידום מעמד האישה בעיריית באר שבע ובנשיאות רא"ם (ראשי ארגוני מתנדבים), והוסמכה בידי משרד המשפטים להנחות תהליכי היוועדות "בצדק מאחה".

במסגרת פעילותה המפלגתית הסתדרותית, משה חברה כמובן, בין היתר, במפלגת "העבודה" (בוועידה ובמרכז המפלגה), הנהלת נעמת, מזכירות ההסתדרות והוועדה לקידום מעמד האישה ב"מחנה הציוני".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה