חדשות

דוחות חנייה לרכב גנוב

חדשות17 בינואר 2018    דקה אחת
0

את הדוחות, שנתנו פקחי עיריית באר שבע לרכב בעיר העתיקה, כנראה שלא ניתן יהיה לגבות...

דוחות חנייה לרכב גנוב
עוד אבסורד מבית היוצר של אגף הפיקוח בעיריית באר שבע | צילום: לילך אילוז

לטענת תושבים בעיר העתיקה בבאר שבע, כמעט מדי יום בחודשיים האחרונים, נתנו פקחי העירייה דוחות על חנייה ללא תו חנייה כחוק לרכב פרטי, שחנה בכחול לבן. את הפקחים לא עניין בכלל, כך נראה, שהדוחות הולכים ומצטברים על שמשת הרכב, שלא זז מרחוב שלושת בני עין חרוד, בצמוד למועדון "הברקה", והם המשיכו לחלק דוחות לאותו רכב.

אלא שהמשטרה גילתה השבוע (הודות לפניות חוזרות ונשנות של תושבים בעיר), שהרכב המדובר נגנב לפני כחודשיים מרחוב קק"ל (בסמוך למקום בו הוא חונה כיום), ושבעלת הרכב קיבלה כבר לפני כחודש את כספי הביטוח על גניבתו.

יוצא אפוא, שלעירייה יהיה קשה מאוד לגבות את דמי הדוחות המדוברים (בהנחה שלפחות חלקם מוצדקים…), לאור מה שתואר לעיל, שכן עם קבלת דמי הביטוח, בעלת הרכב כבר איננה נחשבת לכאורה כבעליו, והמכונית היא למעשה רכב ללא בעלים, שמהם ניתן לגבות את הדוחות…

ביקשנו את תגובת הרשות בעניין, ושאלנו גם האם לנוכח הדברים, בכוונת העירייה לפעול לחיזוק הקשר עם משטרת ישראל, לצורך טיפול במקרים דומים. דובר הרשות אמנון יוסף, מסר בתגובה: "מדובר ברכב גנוב. (ל)אגף הפיקוח העירוני לא היה כל מידע, שנגנב מבעליו".

"לרכב הנ"ל נרשמו, במהלך החודשים נובמבר 2017 וינואר 2018, שישה (6) דוחות חנייה, ולא כפי שצוין בשאלתך, מדי יום. בנוגע לדוחות שנרשמו לרכב, הנושא ייבדק מבחינה משפטית בידי גורמי המקצוע בעירייה. בכוונת אגף הפיקוח העירוני לפנות למשטרה לבדוק אפשרות לקבל את רשימת כלי הרכב הגנובים, כדי להימנע בעתיד (מ)רישום דוחות לרכב, המוגדר גנוב".

 

דוחות שהצטברו

מוכן לקבלת דוחות. הרכב הגנוב | צילום: יניב סול

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה