חדשות

בן 13 נהרג בהתנגשות רכב בגמל

חדשות16 בינואר 2018    דקה אחת
0

ארבעה פצועים נוספים ובהם שני ילדים בתאונה הקשה בכביש 40 סמוך לכלא נפחא

בן 13 נהרג בהתנגשות רכב בגמל

לאחר נסיונות החייאה בשטח, חובשים ופראמדיקים של מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, קבעו את מותו של נער כבן 13 ופינו ארבעה פצועים נוספים לבית חולים סורוקה במסוק צבאי ובניידות טיפול נמרץ של מד"א ובהם: אשה כבת 40 במצב קשה עם חבלות ראש וגבר כבן 40 במצב בינוני עם חבלת ראש ושני ילדים, בני 9 ו-14, במצב בינוני.

 

 

 

 

פאראמדיק מד"א, נתנאל דחבש סיפר; "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו על הכביש גמל ובסמוך רכב פרטי מעוך לחלוטין, ככל הנראה לאחר שהתהפך מספר פעמים. חילצנו מהרכב 5 נוסעים, נער כבן 13 היה עם פגיעה רב מערכתית, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות בסיוע כוח רפואה של צה"ל נאלצנו לקבוע את מותו במקום. אשה כבת 40 שהייתה בהכרה מעורפלת וסבלה מחבלת ראש קיבלה טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה. טיפלנו בנוסף בגבר כבן 40 במצב בינוני, עם חבלת ראש ובשני ילדים בני 9 ו-14 במצב בינוני שסבלו מחבלות, לאחר טיפול ראשוני הם פונו לבית חולים".

"זוהי טרגדיה מחרידה וכואבת, אך לצערנו זוהי כרוניקה ידועה מראש", אומרים בתנועת רגבים שהגישה בתחילת 2016 עם חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' את 'חוק הגמלים', "שנועד להגדיר אחריות פלילית לבעלי הגמלים, ולחייב את סימונם בשבב תת עורי שימנע התחמקות מעונש".

"בעבר חשפנו כי מדי שנה מקבלת המשטרה כ-1000 תלונות, אך לצערנו גלגלי החקיקה לא מתקדמים בקצב המתבקש נוכח הסכנה היומיומית. אנו קוראים לחה"כ איתן כבל, יו"ר ועדת הכלכלה המטפלת בחוק, לקדם בדחיפות את הטיפול בחוק, כדי שמדינת ישראל תוכל סוף סוף לשים קץ למוות המיותר, ולגבות מחיר יקר מהעבריינים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה