מגזין

יום הולדת לברנד

מגזין23 בינואר 2018    3 דקות
0

בחמישי הקרוב יתקיים עוד אירוע שיא בחיי הלילה המקומיים כשלירז ברנד, מהבעלים של ה"סמילנסקי גארדן", יחגוג יום הולדת 34. ראיון חגיגי

יום הולדת לברנד
"אני מאמין מאוד בעיר הזו". לירז ברנד | צילום: אבי פרי

ברנד הוא אחד מאנשי הלילה הוותיקים בסצנה, כשאת תחילת הדרך עשה יחד עם שותפו אביב קופל לפני 17 שנים כשהשניים ניהלו את מועדון הסיטי.

"היינו שני ילדים עם אנרגיה מטורפת שהצליחה לסחוף את כל העיר. שם הבנו שאנחנו ממש אוהבים את העשייה הזו ומאז לא עצרנו", הוא מספר. זה המשיך לניהול שיווק ליינים בהרבה מועדונים בעיר, והפקת עשרות מסיבות ענק, שהקהל באותה תקופה לא ישכח לעולם. משם פיתחנו את זה לחברת הפקות שפועלת עד היום ומובילה את הענף ועד למועדון הסמילנסקי 4 שכולם מכירים והגארדן של היום".

אתה נמצא הרבה שנים בסצנה, איך שומרים על רלוונטיות בחיי הלילה?

"שמירה על רלוונטיות בחיי הלילה היא הגורם המשמעותי ביותר בין הצלחה בתחום לסתם תקופה חולפת. אנשים חושבים שלפתוח מועדון זו השקעה כספית בלבד. אם אתה לא חי יום-יום את הענף, נושם את הסצנה ומעורב בה, מרגיש את הקהל ודואג לספק לו חוויה שכל הזמן משתנה לטובה, מתעדכנת ומגרה, אתה לא תשרוד. חשוב להיות אמיץ ולהחדיר תפיסת בילוי חדשה בכל פעם, בלי לפחד ממקובעות ולהאמין בכוח שלך לייצר דורות של בליינים, ולספק חוויה חדשה בכל הזדמנות. יש מספר קבוצות ומועדונים בודדים בישראל שמצליחים לעשות את זה והם בעצם השחקנים הראשיים שמובילים את הסצנה בכל הארץ. לידם מתחלפים המון זמניים".

מבחינה אישית איזו מסיבה אתה זוכר במיוחד?

"בתור מישהו שרוב חייו הבוגרים עסק בלהפיק מסיבות, אירועים וחיי לילה, קצת קשה לזכור מסיבה ספציפית, אבל יש מסיבות שיצרו לי חוויות וזיכרונות שלא אשכח לעולם. פסטיבל רוק&דאנס 2004 היה אירוע בלתי נשכח. זה היה הפרויקט הענק הראשון שלי ושל אביב. כחבר'ה צעירים הובלנו אירוע היסטורי שהציע מסיבת יום העצמאות עם אומני רוק הגדולים בישראל, לצד דיג'יים גדולים מכל העולם. משפחת שמשון היקרה (בעלי האינטרפול לשעבר) האמינו בנו והשקיעו באירוע מיליונים שבסופו של דבר יצרו חוויה ענקית לתושבי הדרום. מה שלא נשכח מהאירוע הזה היה המסע השיווקי שלו, כשמידי יום במשך כמה שבועות הוצאנו לרחובות משאיות עם עמדת די ג'יי ומאות יחצנים עליהם, לימוזינות ואופנועים הגיעו לבתי הספר לחלק מתנות והזמנות לאירוע ואפילו שכרנו מטוס שפיזר פלאיירים מעל בתי ספר תיכוניים בכל העיר. זה היה היסטרי, משהו שלא יחזור".

הרבה עזבו את באר שבע ואתה מהיחידים שנשאר פה. למה?

"מי שמכיר אותי יודע כמה אני חי את תל אביב כבר הרבה שנים, אבל החיים שלי מתרכזים בבאר שבע. אני מאמין מאוד בעיר הזו, זו העיר שבה גדלתי והצלחתי. הסיפוק מיצירה במקום שבו אין קרקע נוחה או מקובלת, הרבה יותר גדול מיצירה במקום שרווי יצירות. מה שהניע אותי ואת השותף שלי אביב הוא החלוציות, לעשות מה שלא עשו לפנינו. לקחת את העיר שלנו ולהפוך אותה למקום טוב יותר בתחום שלנו".

מה צפוי ביום הולדת שלך?

"אני חוגג בבר שלי סמילנסקי גארדן, בקונספט של קרקס אפל. אנחנו ניקח את אווירת הקרקס ונוסיף לה צד מסיבתי ושמח. כל המקום יעוצב כקרקס מסיבות, כשמעל הבליינים ירחפו אקרובטים, ליצנים על הברים, מופעי אווירה שונים, לצד ליין-אפ מוסקלי משובח, על טהרת הדיפ האוס והטכנו. לא פחות מחמש דיג'יים יעלו בזה אחר זה לעמדה ועוד מספר הפתעות שאם אספר לך, לא תהיה מופתע מהם במסיבה".

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה