מגזין

החיים בגן עדן

מגזין17 בינואר 2018    5 דקות
2

עסק משגשג בגיל 25 בלבד, עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם, ביניהם גם כריסטיאנו רונאלדו וחתונה בדרך. למרות ההצלחה הגדולה, עדן לוי מבאר שבע נמצאת עם הרגליים על הקרקע, ושומרת אמונים לבירת הנגב

החיים בגן עדן

לא משנה איך תסובבו את זה, עדן לוי מבאר שבע, כנראה קורצה מחומר של כוכבות. היא רק בת 25 וכבר נחשבת למובילה בשמי עיצוב האופנה המקומי ובכלל, אושיית אינסטגרם עם כמעט 70 אלף עוקבים, ביניהם עוקב אחד מאוד מפורסם. ואחרי הכל היא עדיין קצת מבוישת, צנועה ומצהירה שלמרות כל ההצעות, היא נשארת בבאר שבע.

ספורה של לוי הוא סיפור סינדרלה, רק בלי הקטע של לכלוכית. לוי "חיה בקניונים" כהגדרתה, וכשהבינה שהאופנה הזו יקרה וגם חוזרת על עצמה, החליטה לתפור לעצמה. מי היה מאמין לפני שש שנים שהיא תגיע למעמד של כוכבת מקומית. "תמיד הייתה לי תשוקה לבגדים ואופנה", היא מספרת. "באיזשהו שלב, כשכבר בזבזתי לאבא שלי יותר מידי כסף וממש גרתי בקניון, החלטתי לתפור בגדים לעצמי. עשיתי קורס תפירה עליו ההורים שלי שילמו ובמקביל, קנו לי מכונת תפירה. התחלתי מבגדים פשוטים וזה הפך לשמלות פשוטות, בגדי ים ועד לשמלות ערב וכלה".

עדן לוי מדגמנת

התחלתי מבגדים פשוטים וזה הפך לשמלות פשוטות, בגדי ים ועד לשמלות ערב וכלה"היום, לא מעט בנות מחליטות לתפור בגדים לעצמן ולחברות, אך לוי הייתה בין הראשונות שהחליטה ללכת וללמוד תפירה. כשכולן הלכו ללמוד באקדמיה, לוי ידעה שהיא רוצה ללכת לכיוון אחר. "מאז שאני קטנה אני פשוט אוהבת לעבוד עם הידיים, הייתי מאפרת את החברות, עושה תסרוקות – אחראית לטיפוח של החברות. כולם ידעו שאני אעסוק רק בזה. אם זה משהו שאני לא אוהבת, לא הייתי עושה זאת".

ככל שהשמועה עברה מפה לאוזן, המחסן הקטן בבית ההורים הפך להיות קטן מלהכיל והפך לעסק. "זה היה בהדרגה", משחזרת אשת העסקים הצעירה. "התחלתי בחדר שלי, עברתי למחסן ואז לחנות. זה לא שקיבלתי החלטה לפתוח עסק. זה גדל לאט-לאט".

סוג של סיפור סינדרלה, אבל אצלה השמלה הייתה נוצצת מלכתחילה. היום לוי כבר כמעט ולא תופרת, את זה היא משאירה לשתי תופרות מקצועיות, אותן היא מעסיקה. "היו ימים קשים בהתחלה, בשלב שלומדים את הדברים", היא נזכרת. "הייתי ילדה ולא היה מי שיסביר לי איך מתנהל עסק. בתחילת הדרך הייתי בטוחה שאני אלופה בתפירה, אבל היום, כשיש לי יותר ניסיון ואני מעסיקה תופרות מקצועיות, אני מבינה שזה לא היה ככה".

 

"הייתי ילדה". לוי

 

ד"ש מכריסטיאנו

 

היום, לוי היא דמות מוכרת ולא רק בבאר שבע, עובדה שיש לה כמעט 70 אלף עוקבים באינסטגרם. היא הבינה את הכוח של המדיה ובעיקר הבינה מה מביא עוקבים, כשהנוסחה היא פשוטה: אם את נראית טוב תעלי תמונות של עצמך ואם אפשר בבגד ים, מה טוב. את שאר העבודה יעשו כבר העוקבים.

"האינסטגרם היה כלי מאוד חשוב מבחינתי. הייתי מעלה תמונות שלי בשמלות ערב ובתחילת הדרך גם בבגדי הים שהייתי תופרת. אחרי זה הלקוחות שלי היו מעלות תמונות שלהן בשמלות וככה זה צבר תאוצה".

בין 70 אלף העוקבים שלה, יש גם עוקב אחד מפורסם בשם כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה של ריאל מדריד בכדורגל ומהדמויות המפורסמות בעולם. ערב אחד לוי גללה את שלל ההודעות שקיבלה, וביניהן אחת מהסופרסטאר. "הייתי בארצות הברית ורונאלדו שלח לי הודעה. הוא שלח לי פעמיים ולא שמתי לב. הוא שלח לי שלום ופתאום ראיתי שיש לו 60 מיליון עוקבים. הראיתי לחבר שלי שאוהד את ריאל מדריד ואוהב את רונאלדו והוא היה בשוק. הוא אמר שזה הפרופיל האמיתי שלו", היא נזכרת.

משם החלה התכתבות קצרה בינה לבין רונאלדו שתפסה כותרות, אך היא מדגישה כי לא היה שם שום פלירטוט מצידה ושאנשים עשו מאותה התכתבות יותר ממה שהיה באמת: "היה אייטם ב'גיא פינס', אנשים דיברו על זה ולא הבינו למה לא לקחתי את זה יותר רחוק. אבל זה היה בצחוק. לא באמת התכוונתי לנסוע אליו ויש לי חבר שאני אוהבת". ההתכתבות הזו עם רונאלדו הוסיפה לטענת לוי כ-2000 עוקבים נוספים. לא שתמונה אחת שלה בבגד ים לא הייתה יכולה לגרום לאותה תוצאה.

 

"הוא מפרגן, סומך עליי בעיניים עצומות"

 

זה בטח לא פשוט לחבר שלך שאת דמות מוכרת ושיש לך לא מעט תמונות בבגדי ים?

"הוא יודע שזה מביא לי פרנסה. יש תקופה שאני לא מעלה תמונה והוא אומר לי להעלות. הוא יודע שאני מאוד אוהבת להצטלם ושמי שהיא כביכול אושיית אינסטגרם, מתעדת כל רגע בחיים שלה. אני גם לא שואלת אותו אם להעלות תמונה בבגד ים או לא. לא כי אני לא רוצה, כי אני לא צריכה. הוא מפרגן, הוא סומך עליי בעיניים עצומות".

לאחרונה לוי שינתה סטטוס, ומהיום היא כבר מאורסת. שבתאי החליט לכרוע ברך ולהציע ללוי נישואין. ומי שמכיר את לוי יודע שזה בדיוק מה שהיא רצתה שיקרה. "אמרתי לו שבגיל 25 אני מצפה להצעה ולפני 26 אני כבר רוצה להתחתן".

עכשיו מתחיל החלק הקשה באמת, החתונה.

 

עכשיו מתחיל החלק הקשה. עם הכדורגלן שלה, סהר שבתאי

 

הראיון המלא בגיליון סוף השבוע המודפס של "שבע". 2369

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אלופה!!!!

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)
    טעות בכתבה

    רונאלדו לא עוקב אחריה. תבדקו בעוקבים שלו