מגזין

שלוש דיוות על במה אחת

מגזין24 ביולי 2022    דקה אחת
0

לראשונה בישראל, מופע מרהיב, חוויתי ומסקרן, שזור מוזיקלית בצלילים, סגנונות, ריחות וטעמים שונים של שלוש זמרות ענקיות

שלוש דיוות על במה אחת
צילומים: אישתר - מיכאל צבייגנבאום, גליקריה - Panos stavrianos, לינט - safa guloy. עיבוד תמונות: תומר גילת

לינט, גליקריה ואישתר, 3 אמניות בינלאומיות, לראשונה על במה אחת יבצעו, ביחד ולחוד, את מיטב להיטיהן מכל הזמנים בעיבודים ייחודיים ובליווי תזמורת בת 10 נגנים מטורקיה. מדובר במופע משותף מעורר השראה של שלוש זמרות המספרות דרך השירים את המפגש ביניהן ומבצעות בהרמוניה משיריהן – ביצועים שמבוססים על חום, רגש ונוכחות. המפגש הנדיר והמתבקש שוזר מוזיקלית את סיפור הקריירה של כל אחת מהן ואת מסען המוזיקלי המפואר מתחילת הדרך ועד היום.

לינט, זמרת ישראלית בינלאומית עם שורשים טורקים, בולטת בעוצמות קולה המצמרר המגיע לגבהים אדירים. נחשבת לאחת הזמרות האהובות והפופולריות בטורקיה והיא אורחת קבועה בתוכנית "איבו" בהנחיית הזמר האגדי, איברהים טטליסס. לינט מעבירה את זמנה בין ישראל ובין טורקיה כבר יותר מעשרים וחמש שנה.

אישתר, זמרת ישראלית בינלאומית, שהצליחה לחבר בין מוזיקה ערבית לבין מוזיקת פופ מערבית-מודרנית ויצרה למעשה סגנון ייחודי שזכה להצלחה גדולה. היא נחשבת לשגרירה תרבותית של ישראל ברחבי העולם והסגנון שלה משלב בין פלמנקו, מוזיקה צוענית ומוזיקה ערבית. בעקבות הקורונה החליטה לחזור לארץ ב- 2019 לאחר שחיה שנים ארוכות עם משפחתה בפריז.

גליקריה. זמרת יוונייה פופולארית ובינלאומית שהרומן שלה עם ישראל נמשך למעלה מ- 25 שנה – רומן שהפך אותה לכוכבת מקומית. היא היוותה את אחד מעמודי התווך בעיצוב המוזיקה היוונית בישראל ובעיני רבים נתפסת כשגרירה האמתית של יוון בישראל. קולה מרגש, סוחף, ייחודי ומלא באנרגיה.

חמישי (25.8) החל מהשעה 20:30, אמפי פארק באר שבע.

 

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה