מגזין

משנה כיוון

מגזין6 באוגוסט 2020    6 דקות
0

ליזה ביך, דוגמנית ומובילת דעת קהל, החליטה לשנות כיוון > היא והצמוד שלה סמולקין הפרידו כוחות, היא חזרה לבאר שבע והחליטה לצאת לדרך חדשה בעולם האופנה והטיפוח, עם ליין מוצרים משלה

משנה כיוון
  1. ליזה ביך, אושיית רשת, החליטה לשנות כיוון. מאתגרים ברשת היא עברה לעולם האופנה והטיפוח, ומהפרידה מבן הזוג בעבודה ובחיים אלכס סמולקין היא התאוששה והחליטה להגשים את החלומות שלה.

ליזה ביך היא אחת מאושיות הרשת המובילות בישראל. היום היא בלוגרית אופנה ולייף סטייל. היא מתפעלת ערוץ יוטיוב מצליח בו היא משתפת בחייה, ובגדול שמה את כל החיים שלה חשופים ברשת. העוקבים שלה ודאי שמו לב שבחודשים האחרונים ביך שינתה כיוון. הפסיקה לייצר וולוגים ובהם אתגרים ומהצד השני שינתה כיוון לעולם הביוטי והאופנה. פתאום אנחנו רואים אותה עם הרבה יותר גלאם, רואים את הבילויים שלה עם החברות, סטייל אחר וקמפייני אופנה בהם היא מדגמנת: "בגלל שהתבגרתי גם זה התבגר יחד איתי, הקהל התבגר יחד איתי ושיניתי כיוון. היום אני גם דוגמנית, פרזנטורית של GONG ועושה קמפיינים שונים ב'אינסטגרם'. אני עושה קידום למותגי אופנה שונים מחו"ל.  אני גם עובדת על ליין קוסמטיקה משלי עם מוצרים באיכות מאוד גבוהה. החלטתי למעשה לעבור מהאתגרים ברשת לעולם האופנה והטיפוח".

צילום: מאי סביר

אבל לא רק זה השתנה אצל ביך.  היא גם חוותה פרידה ממי שהיה בן הזוג שלה בעבודה ובחיים, אלכס סמולקין. המותג "סמוליזה" התפרק, וביך יצאה לדרך משלה: "אני וסמולקין נפרדנו. זה קרה ממש עם התפרצות הקורונה. כשהתחילה הקורונה התכנון שלי היה לחזור לבאר שבע לחודש חודשיים ואז לעוף לאמריקה. הקורונה מנעה ממני את הצעד הזה. אמרתי שזה או עכשיו או לעולם לא. בגיל 30 אני לא אלך לטיול של שנה לאמריקה. לצערי זה עצר לי את זה, אבל אני מאמינה שכל עכבה לטובה. קרו לי דברים טובים, החלטתי להגשים עוד יעדים, דברים שרציתי לעשות הרבה זמן. לדוגמה כמה שנים שרציתי לעשות קמפיין למותג 'פיקס', ובחודש אחד עשיתי שני קמפיינים שלהם. בצורה מוזרה, כל הדברים שרציתי אני מגשימה דווקא עכשיו. אולי כי עכשיו אני לבד, ומתעסקת רק בי".

מה הביא לפרידה מסמולקין?

"זו היתה החלטה של שנינו. היתה תקופה שהתחלנו להיות אדישים אחד לשני. היו שם דברים אחרים מלבד זוגיות. שנינו התבגרנו והתחלנו למשוך לכיוון אחר של כל אחד. כאילו לא עשינו טוב אחד לשני. היינו קמים בבוקר ולא היה מגניב, לא היה סבבה. בגלל שעבדנו ביחד, גרנו ביחד וכל הזמן היינו ביחד, כל הביחד הזה, עם כמה שניסינו לעשות הפרדה, לא הצלחנו, וזה התערבב. הגענו למסקנה שאנחנו אנשים גדולים ועם כל מה שיש, לצערנו זה לא שווה את זה. הנשמה שלנו והרגשות שלנו חשובים. כל העבודה שלנו היתה מושתתת על הזוגיות שלנו וכשאין זוגיות אי אפשר לעבוד. אי אפשר לשחק אותה בוולוגים שכיף כי הכל אצלנו היה אמיתי. זה התחיל לדעוך והחלטנו שעדיף לנו לחתוך. נפרדנו באמת בטוב, אני מאחלת לו המון בהצלחה, ואני בטוחה שזה הדדי".

ואיך התחושה לקום בבוקר כשאת לבד?

"הכל קרה נורא מהר. חזרתי לבאר שבע, ואפילו לא סיפרתי להורים שלי. עוד לפני שהם ידעו עשיתי סרטון, וסיפרתי מה קרה. בכיתי המון כי אלה 3 שנים שיש לך שותף מלא בחיים בכל דבר. היו שם המון הרגלים, וקשה לנו לשנות הרגלים. כל עולם הבידור והרשת נכנסתי אליו עם סמולקין, ופתאום אני לבד. לא ידעתי איך אני נמצאת לבד, איך עושים את זה לבד. לא ידעתי מה הולך להיות, אולי לא יאהבו אותי, אולי אהבו אותנו ולא אותי. היו המון חששות ולחץ אבל עשיתי את מה שאני יודעת לעשות הכי טוב, ליצור. מהבוקר עד שהייתי הולכת לישון הייתי עושה תמונות, בלוגים, סרטונים, גם היה את הקורונה שכולם היו בבית, אז יצרתי כדי לא להיכנס לדיכאון. היום אני ממש אחרי זה. אני שלמה עם ההחלטה הזו, וזו החלטה נכונה. כל החיים שלי הייתי בזוגיות והחלטתי שעכשיו, עם כמה שאני בנאדם זוגי,  זה הזמן שלי לעשות דברים בשבילי, להיות עם המשפחה, חברות. להיות בשבילי".

אז לא תהיה לך זוגיות בקרוב?

"מצד אחד אני לא מתכננת זוגיות בקרוב אבל מצד שני אני לא סוגרת את הדלת לזוגיות. אם יהיה משהו זה יקרה. מה שכן, הבנתי שאני צריכה בן זוג שירים אותי ושאני לא אצטרך להתמודד גם עם הבעיות שלו. אני לא רוצה שיהיה חלק מהעבודה שלי, שלכל אחד יהיה את החיים שלו, וביחד יהיה לנו את החיים שלנו. הבנתי הרבה דברים מהקשר עם סמולקין בגלל שזה היה אינטנסיבי. אני מורידה את הכובע בפני אנשים שעובדים ומנהלים זוגיות יחד".

צילום: מאי סביר

מה לגבי "הנכסים המשותפים" עמוד היוטיוב ועוד. עשיתם חלוקת רכוש?

"היה לנו עמוד משותף ביוטיוב. עשינו חלוקת רכוש כמו בגירושין. כשהתחלנו היה לנו עמוד משותף שהוא היה של סמולקין. אחרי שנה הוא אמר לי לפתוח עמוד משלי. אז פתחתי את שלי. העמוד היה שלו, אז נשאר שלו וזה לא באמת מעניין. חילקנו את הדברים בצורה שווה. הוא לקח ציוד, אני לקחתי ציוד. הכל הלך בצורה טובה. סמולקין בנאדם מדהים אבל אחרי שנים הוא בתור בן זוג שלי ואני בתור בת זוג שלו לא הסתדר. כשהיינו ילדים זה היה בסדר. התבגרנו, והבנו שזה לא מסתדר".

אז מה עכשיו?

"כרגע אני מדגמנת ועובדת בשיא המרץ על ליין המוצרים שלי. אני כרגע עושה שיתוף פעולה עם אתר של בגדי יד שנייה. בתור בלוגרית אופנה הרבה פעמים אני מקבלת פריטי אופנה וגם קונה המון. אז יש יוזמה מדהימה של פאשניסטה שלוקחת בגדים שלבשנו פעם או פעמיים ומציעה למכירה. פריטים שעלו 200 דולר מנגישים לקהל. זה מבורך כי העולם שלנו הולך לעולם ירוק יותר. כל הבגדים שנזרקים כל שנה פה מקבלים חיים חדשים ונוספים".

צילום: טל חמדי

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה