מגזין

מציירת בקפה

מגזין11 ביוני 2020    דקה אחת
0

בבית הקפה בליקר בייקרי מציעים מלבד ארוחות בוקר ומנות מגוונות גם חוויה קצת אחרת בכוס הקפה שלכם

מציירת בקפה

מי שיגיע אל בית הקפה בליקר בייקרי בגרנד קניון בבאר שבע יקבל חוויה קצת אחרת. מלבד האוכל, יכול מאוד להיות שיקבל כוס קפה מעוצבת קצת אחרת מכל מה שהכרתם.

אילנה ציבן שעובדת בבית הקפה היא סטודנטית לתואר שני בפסיכולוגיה חברתית ועובדת בבית הקפה כבר שנתיים. היא החליטה להתמחות, לא פחות, בציורים על כוס הקפה. עלה ולב אאוט, דמויות וכיתובים אין, "לרוב מציירים עלה או לב על הקפה. גם אני עשיתי את זה אבל התחלתי להשתעמם מזה. החלטתי לנסות כל מיני דברים חדשים. התחלתי לצייר דובי ופיל, ראיתי קצת סרטונים באינטרנט וציירתי. כשזה התחיל גם לשעמם אותי התחלתי לעשות דברים יותר מאתגרים, יותר מעניינים. זה התחיל מכל מיני דמויות מעניינות והמשיך לכיתובים. בחגים לכתוב חג שמח או דבירם כאלה".

היום ציבן כבר מציירת על הקפה ציורים מורכבים הרבה יותר, לעיתים כאהל שמתפרסים על שתי כוסות, " עכשיו זה התקדם מכוס אחת שאני עושה לקפה שמתחבר לכוס שנייה, דובי שמחזיק בלון, או חבורת ארתור מסדרת הילדים המוכרת".

ציבן והבליקר בייקרי הפכו לבית הקפה אליו מגיעים לקבל הקדשות מיוחדות, "לקוחות שמגיעים ורואים שאני עובדת מבקשים כבר דברים אחרים. אומרים למלצר שאני אצייר משהו אחר, לא רק דובי. לפעמים מזל טוב לבת הזוג, לכתוב בוקר. זה לוקח קצת יותר זמן עד שאני מוציאה את הקפה אז אני עושה את זה במשמרות לא עמוסות, כשיש לי יותר זמן לצייר ואני משתלטת על העבודה".

צפו בצבין יוצרת את לוגו עיתון שבע

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה