מגזין

"קולקציית השמחות שלי"- הקולקציה שכדאי להכיר

מגזין20 במאי 2020    2 דקות
0

מעצב התכשיטים המוביל עודד קאשי מציג את "קולקציית השמחות שלי" לצד קולקציות מרהיבות נוספות.

"קולקציית השמחות שלי"- הקולקציה שכדאי להכיר
צילום: יחסי ציבור

אין מגזין אופנה שלא הקדיש לפחות כתבה אחת בנוגע לקולקציית תכשיטים לאירועים. הקיץ כאן, החופים אוטוטו נפתחים ועונת החתונות נפתחה רשמית. מעצב התכשיטים המוביל עודד קאשי מציג את "קולקציית השמחות שלי" לצד קולקציות מרהיבות נוספות. קולקציית התכשיטים שומרת על מראה רומנטי, ייחודי ואלגנטי כיאה לעיצוביו של קאשי.

כשעודד ניגש לעצב קולקציה חדשה הוא שואב השראה ממקומות שונים: אופנה, תרבות, עיצוב, נופים ועוד. העונה הוא שם דגש על קולקציה כיפית ומרוממת הנקראת "קולקציית השמחות שלי", תוך התייחסות לטרנדים השולטים כרגע בכל תחומי העיצוב, האופנה והלייף סטייל.

את הטון ואת טיב התכשיטים שאישה עונדת קובע את סטטוס ההתייחסות אליה תכשיט גדול או קטן, איכות ונראות התכשיט שחדות העין מסתכלות הוא שעושה  את ההבדל.

טיילור מייד זה להיות יחודית שרוב החברות   הבינלאומיות מוכרות מסט פרודקשן הלקוחות לא רוצות  שיראו אותם עם תכשיטים שלא נמצאו על לקוחות אחרים . טיילור מייד שכמעט עבר מעולם ונשאר אצל מתי מעט מקבל במה ובית אצל עודד קאשי , עודד קאשי מתחבר ללקוחה לסגנון החיים שלה ללוק שלה להעדפות שלה.

ליצור ובעצם לתפור את התכשיט המתאים לה בצורה מדויקת ויוענק לה בלבד ,יצירת התכשיט מתבצעת בדיאלוג משותף עם הלקוחה או הלקוח באמצעות שרטוטים, איורים, תכנון ובחירת חומרים.

יוקרתי ושיקי לא תלוי בעלות תלוי בעדכניות והאיכות של התכשיט של הפיס  וניתן למצוא מגוון פיסים חלומיים במחירים שהם לא פנטזיה עגיל גיפסי לדוגמא שנמצא בכל חנות בעולם ההבדל אצלנו איכות החומרים, הדיוק במידות והעגיל יושב ומונח ומתייחס לעונדת במדויק ובהתאמה מלאה לכאורה פיס סימפל דווקא הסימפל הוא המורכב.

תכשיט אצל קאשי יכול להיות מתנה מיוחדת,  לא משנה כמה הוא עולה זאת אמירה עם משמעות כפולה כי כל גבר שקונה תכשיט לאישה זאת הצהרת כוונות רצינית. הקניה אצל עודד קאשי היא כפולה נתינה אישית והתייחסות אלייך כראויה לטוב ביותר עם ייחודיות עבורך בלבד בזכות הטיילור מייד והעיצוב האישי והייחודי .

 

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה