מגזין

אחריה!

מגזין17 במאי 2020    דקה אחת
0

מיה שיר ממיתר החליטה שבמקום לשבת בבית ללא מעשה, היא תכין צעירים וצעירות לכושר הצבאי ובלי עלות

אחריה!
מיה שיר. צילום: פרטי

מיה שיר היא חיילת משוחררת מהיישוב מיתר. רצה הגורל והיא השתחררה במרץ, בדיוק כאשר התפרץ נגיף הקורונה. שיר, שהיתה מדריכת כושר קרבי בצבא מצאה את עצמה בבית, בלי היכולת לעשות משהו אחרי השחרור, גם לא ספורט ,"הייתי מדריכת כושר קרבי בצבא ועבדתי עם כל האוכלוסיות של הלוחמים, כל היחידות המובחרות ביותר. השתחררתי וכמו כל חייל משוחרר מצאתי את עצמי בבית בגלל הקורונה. הבנתי שגם הנוער נפגע, בעיקר אלה שאמורים להתגייס ולא יכולים לשמור על כושר".

שיר החליטה לעשות מעשה, והציעה את עצמה לאימוני כושר לפני צבא ובחינם, "כל אלה שאמורים להתגייס או לצאת לגיבושים לא יכולים לשמור על כושר. רציתי לעשות משהו טוב עם עצמי, לתת מעצמי לאחרים, לצעירים ביישוב שלי, לעזור לאנשים כדי לתת לסביבה שלי. אז הצעתי את עצמי לאימונים. מחר אני מתחילה את האימון הראשון שלי בקבוצה של 7 בנות, אימונים של פעמיים בשבוע, ללא עלות. אני מביאה להם תכנית אימונים מאושרת שעבדתי איתה עם הלוחמים ותומכי לחימה, הכל לפי סרגל אימונים. מבחינתי אני אהיה המנטורית שלהן עד שאני רואה שהן מצליחות בלעדי. כשהן יהיו ברמה מספיק טובה אני אמצא קבוצה חדשה".

שיר מדגישה כי הכל נעשה בחינם, "אין לי שום רווח אישי. יש לי בקבוצה כמה בנות מכיתה י', יב' ומלשביות. הכוונה היא להכין אותם לבחינת הכושר לצבא. בכיתה י' מתחילים את המיונים אז גם שיהיו מכונות למיונים גם שיתאהבו באורח חיים כזה. כשאני לא עושה ספורט אין לי ביטחון עצמי. זה משהו טוב לצמיחה אישית, מבחינתי כושר זה הרבה יותר לנפש מאשר המראה הפיזי".

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה