מגזין

גולדן גירל

מגזין14 במאי 2020    12 דקות
1

קארין גרינברג רואה את אחותה הקטנה דניאל מככבת על שערים ושמחה עד הגג. עם עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם היא הפכה למובילת דעת קהל, חובקת עסק ראשון של מוצרי טיפוח וגם מספרת על הגיס הטרי אייל גולן

גולדן גירל
צילום: פרטי

בשנתיים האחרונות אי אפשר היה להתעלם מהשם דניאל גרינברג. הצעירה מהיישוב מיתר נכנסה לתכנית האח הגדול ומאותו הרגע הפכה להיות אחת הנשים הכי מדוברות בתעשייה. את 15 דקות התהילה שלה היא החליפה בזוגיות עם אייל גולן, זוגיות שהובילה לחתונה ואפילו לתינוק שבדרך.

אבל בשנה האחרונה נחשפנו לגרינברג נוספת, האחות הגדולה של דניאל קארין שפרצה לחיינו, הפכה להיות מובילת דעת קהל, גורו משפחה ומהיום גם אשת עסקים עם עסק לתכשירי טיפוח. קארין גם הוכיחה שהיופי במשפחת גרינברג, הוא עניין גנטי.

אל קארין נחשפנו קצת אחרי שדניאל נכנסה לאח הגדול. היא הייתה אחראית על עמוד התמיכה בדניאל והיופי שלה פרץ את המסך, "אומרים אין הנחתום המעיד על עיסתו. היו אומרים לי שאני יפה בבית ספר אבל זה לא שהייתי הילדה הכי מקובלת בשכבה, הייתי יותר 'חנונית'. אני בנאדם שהוא מאוד רגוע ואוהב את השקט אז כביכול לא הייתי מהמקובלים שיוצאים כל היום ודברים כאלה. אני בנאדם מאוד ביתי מאז שאני ילדה, תמיד הייתי ככה. אני מאוד מתחברת למשפחתיות, לבית, אני פחות אוהבת לבלות במסיבות ודברים כאלה. אם ישאלו אותי אם לצאת למסיבה או להישאר בבית מול סדרה, אני תמיד אעדיף את הבית".

"עכשיו זה הזמן שלי" קארין גרינברג. צילום:פרטי

זו לא הפעם הראשונה שגרינברג תדבר על המשפחה, ערך עליון עבורה והיא גם מדגישה שהאחות הצעירה דניאל, למרות התדמית בתקשורת, היא גם כזו, "גם דניאל כזו עד היום, היא ביתית יותר לא יודעים את זה כי דניאל בחורה מאוד חריפה. אם אני לדוגמה הייתי הולכת לאח הגדול והייתי קוראת את כל הטוקבקים הייתי לוקחת את זה יותר קשה ממנה, היא יודעת לסנן אני לא. אני יכולה להיפגע והיא תגיד לי לא להתייחס. היום, אחרי שאתה בתוך זה ואתה רואה את מה שהיא ואייל עוברים, אתה לומד לסנן גם את זה. גם אליי יש טוקבקים רעים, אבל הטוקבקיסטים לא מכירים אותי ועם הזמן אני נהיית יותר חזקה".

יותר תמימה מדניאל

קארין ודניאל מדגמנות היום קרבה גדולה, שלא תמיד אופיינית אצל אחים ,"כילדים ההפרש של הגילאים יותר משמעותי מעכשיו. אני גדולה ממנה ב-4 שנים וזה משמעותי כשאתה ילד, אז לא היינו החברות הכי טובות כמו היום. עכשיו אנחנו החברות הכי טובות, היא עברה איתי את הלידות שלי היא עברה איתי דברים בחיים. גם שהיא יותר קטנה ממני אני לומדת הרבה דברים ממנה. אני יותר תמימה ממנה. היא יכולה לשים לב אם מישהו עובד עליה. היא יכולה לשים לב אם אנשים צבועים אליה. אני קצת נאיבית אבל גם זה בשנה האחרונה כבר למדתי לפתוח את העיניים, גם אני נהייתי יותר חריפה. ההורים שלנו לימדו אותנו להיות אחים מאוחדים, היום אנחנו כבר עושים המון דברים ביחד. נופשים ביחד. משפחה תמיד היתה עבורנו ערך עליון".

כאמור, היופי של גרינברג יוצא למרחקים וקשה להתעלם ממנה וגם מהדמיון לדניאל. מסתבר שכבר כשהייתה נערה היתה אמורה להתחיל את דרכה בעולם הדוגמנות, ואולי, אם הדברים היו מתנהלים אחרת, היא הייתה פורצת בתחום לפני כמה שנים ,"בגיל 15 היה יום אודישנים אצל אסתריקה נגיד ורוברטו הגיע באותו יום. הוא ראה אותי ויום אחרי אמר לי לבוא לסוכנות וחתמתי אצלו. בגדול, החזון של רוברטו היה שאני אחליף את מורן אטיאס ברנואר. הייתי ילדונת וחסרת ביטחון וזה השפיע. הבנתי שאני לא בנויה. מבחינתי הגשמתי את החלום הכי גדול שלי, השתחררתי מהצבא, הכרתי את בעלי והבאתי ילדים. לא הייתי רואה את עצמי לא מביאה ילדים עד גיל מאוחר. זה מה שרציתי, להתחתן, להביא ילדים, דוגמנות כבר לא היה החלום שלי. חלמתי על זה כשהייתי ילדה, היום זה רחוק ממני".

בואי נחזור רגע לדניאל, אמרת שגם היא ילדה של בית, ובכל זאת היא בחרה להיכנס לאח הגדול…

"כשגיליתי שהיא הולכת לאחד הגדול התרגשתי בשבילה. אני כן חושבת שצריכים לחוות חוויות בחיים ולעשות דברים שיביאו לך חשיפה. האח הגדול זה חשיפה מטורפת, אנשים חיים איתך 24 שעות, זה חיזק אותה. לנו בבית זה היה קשה. הייתי בהריון והטוקבקיסטים היו מאוד רעים, לפעמים לקחתי את זה קשה. הגעתי פעמיים לבית חולים עם צירים מוקדמים בגלל זה. הייתי ישנה איתה ב4 בבוקר. הייתי נושמת אותה גם שם. כל התקופה הזו חייתי את זה. הייתי 100 אחוז בזה"

ומה חשבת שהיא התחילה לצאת עם אייל. בכל זאת גם לו היתה תדמית של רודף שמלות

"אני יכולה להגיד שאנחנו כמשפחה מאוד תומכים. אם יש מישהו שירצה לעשות משהו ויהיה לו טוב עם זה אף אחד לא יעצור, אז כמובן שלא התנגדנו לה. אני גם הייתי אחראית לקשר הראשוני ביניהם. אני מאוד אוהבת את אייל, המשפחה מאוד אוהבת את אייל. הוא בנאדם מדהים, גם עם הגיל שלו שהוא גדול ממנה אבל בנפש הוא צעיר, והנפש יותר חשובה מגיל. הוא עושה אותה מאושרת וזה מה שהכי חשוב".

איך את מסבירה את זה שדניאל חוטפת כל כך הרבה אש?

"כל אחד והדעה שלו. יש את אלה שתומכים ואוהבים ויש את אלה שפחות. זה בסדר לא כולם חייבים לאהוב את כולם. דניאל מאוד דומיננטית, הייתי רוצה להיות דומיננטית כמוה. בנאדם שגם נמצא במרכז העניינים והוא דומיננטי יוצר אנטגוניזם. אם היא הייתה יושבת בצד היו אומרים שהיא שקטה מידי. תמיד יהיה לאנשים מה לומר".

ואיך היא מתמודדת. מבחוץ היא נראית חזקה. בשיחות ביניכם היא לפעמים גם קצת נשברת?

"אולי בהתחלה היא קצת נשברה וזהו. כשאתה בן זוג של בנאדם שהוא שם גדול בישראל אז יש את החצי שאוהב ואת החצי שפחות. מן הסתם שדניאל תחטוף את האש. זה לא מעניין מה שמעניין זה האושר בפנים. הסביבה לא ממש חשובה".

עוד לפני משבר הקורונה דניאל חגגה בחינה גרנדיוזית אותה ארגנה קארין. הייתם מצפים שהחינה תתקיים באיזה אולם מפואר בהפקה של מפיקת העל אירית רחמים, אבל את החינה בחרה לעשות דווקא בבית הוריה במיתר. קארין, שכאמור היתה אחראית על ההפקה מסבירה, "זה היה אמור להיות ערב מקווה והפך לחינה. אני ארגנתי את הכל, דניאל לא ידעה שום דבר. היא לא התעסקה בעיצוב, אני הרמתי את כל החינה הזו. אני חושבת שיש משהו מאוד יפה לעשות את זה בבית, ערב נשים. גם הפרשת החלה, לתת ברכה לבית. זה לדעתי יותר חם ויותר אינטימי, גם המקווה שלי היה בבית וזה היה הכי כיף בעולם. זה מקום ראשון".

המקווה התקיים בבית ההורים במיתר. צילום: משה עמר, מומנט נתיבות

לזכותה של גרינברג יש לציין שהיא לא נמנעת לדבר על האחות הקטנה, היא יודעת שהיא נמצאת באור הזרקורים ויודעת שהעיסוק הגדול יהיה בה, "זה בסדר ששואלים אותי על דניאל כל הזמן.  אני אחותה הגדולה. הכירו אותי לפני אבל היום מכירים אותי כאחות של דניאל וזה בסדר ואני עונה באהבה, כמובן על שאלות שהן לא אישיות מידיי. זה מחמיא לי להיות אחות של דניאל אז אין לי בעיה לענות".

קודם כל המשפחה

גרינברג כאמור היא אשת משפחה. היא הייתה מבחירה 6 שנים בבית, עסקה בגידול הילדים. ביום שלישי האחרון היא הוסיפה עוד תואר לשמה, אשת עסקים, כשהשיקה את העסק החדש שלה golden mia, סדרת מוצרי טיפוח לנשים, "לפני שנה לא ידעתי בכלל מה אני רוצה לעשות עם החיים שלי" היא מודה, "הייתי בסדנה של אלון אולמן שלושה ימים. שלושה ימים שאתה מעצים את עצמך. אתה יוצא משם אחר לגמרי, בנאדם עם שאיפות. כל החוסר ביטחון שהיה לי נשבר. החלטתי שעד עכשיו הייתי קארין האימא, עכשיו אני גם אימא אבל גם עומדת בזכות עצמי, אני רוצה להתפתח, לצאת ולהצליח, הייתי בבית 6 שנים עם הילדים, עכשיו זה הזמן שלי"

אז בואי נדבר קצת על העסק החדש, שקרוי על שם ביתך הבכורה

"נכון. רציתי להוציא את המותג שלי גולדן מיה, סדרת טיפוח של הגוף, רציתי משהו אחר מאיפור. הייתי אמורה להוציא את זה לבד ושלחתי לדניאל להתייעצות. היא ממש התלהבה וביקשתי שתהיה שופה שלי, לא הייתי רוצה שותפה אחרת. היא אהבה את הרעיון סדרת קרמים, שמן שיזוף, כל מיני דברים לנשים מעולם הטיפוח הנשי. יש עוד ליין מוצרים שאנחנו מוציאות בדרך אבל זה יהיה בהמשך. אנחנו ממש מתרגשות וחיכינו לעשות משהו ביחד. דניאל מפיקת אירועים, אז אני אהיה יותר בעסק. זה משהו שתמיד אהבתי. אם תגיד לי טבעת יהלום או סלסלת בשמים וקרמים אני אקח את הקרמים. הכל כמובן תוצרת הארץ, מיוצר במפעל בשדרות מחומרים טבעיים שטובים לגוף שלנו".

ליין מוצרי טיפוח. עיצוב גרפי: rave digital

עוד לפני שהפכה לאשת עסקים, בשנה האחרונה גרינברג הפכה למובילת דעת קהל, בטח בכל מה שקשור למשפחה ולאימהות כאשר חשבון האינסטגרם שלה כולל מעל ל60 אלף עוקבים והיא מעלה לא מעט סרטונים שלה ושל ביתה מיה, "כל נושא האימהות הוא טבעי אצלי. אני חיה את זה כל הזמן. העוקבים באינסטגרם רואים את הסבלנות לילדים. שאני איתם כל הזמן. אני יכולה להגיד שעכשיו בגלל הקורונה הכל התפרץ. הייתי עושה לייבים, מה שבחיים לא הייתי עושה והייתי מגיעה לכמות גדולה של צופים. העוקבות שלי מאוד אוהבות את הבת שלי, כותבות לי שעשיתי להן חשק להביא ילדים, שזה הכי חשוב מבחינתי"

המשפחה והאימהות מאוד חשובים לך

"מבחינתי, קודם כל המשפחה. בעלי והילדים שלי, לא מעניין אותי מה אנשים בחוץ חושבים. לפני שנה כן היה אכפת לי מה חושבים עליי, מילים היו יכולות לפגוע בי. היום זה לא ככה. אני יודעת מי אני. עם הזמן ועם הפרסום של דניאל זה חיזק אותי"

גם לבת שלך מיה יש עמוד אינסטגרם ויש לה כבר 14 אלף עוקבים. זה לא מוקדם מידי?

"זה עמוד אינסטרגם סגור בפיקוח שלי. היא לא תקבל את הסיסמה עד גיל מסוים. תמיד יהיה לי את הסיסמה, תמיד אני אשמור עליה. אמא שלי ואבא שלי, כשהיינו ילדות, כל פעם לפני יציאה היו עושים לנו הרצאה. לא לשתות מבקבוק פתוח, לשים תמיד יד על כוס השתייה שאף אחד לא ישים שם משהו. עד היום אני ככה בגלל ההרצאות האלה. גם עם הילדים שלי אני אהיה ככה. כרגע היא ילדה, היא אוהבת לרקוד ולשיר, היא רואה יוטיוב היא רואה את נועה קירל, היא אוהבת לחקות את הכוכבות הגדולות ועושה טיק טוק אז בינתיים שיהיה לה. כשהיא תגדל, היא תעשה מה שהיא רוצה. אני אלך עם הילדים שלי בכל בחירה שירצו".

 

קארין וביתה מיה. צילום: פרטי

בעלך לעומת זאת לא אוהב את החשיפה

"זה לדוגמה משהו שמאוד מעצבן אותי. אנשים שולחים לי הודעות למה אני מצטלמת כל הזמן לבד, אם זה לא מפריע לבעלי. ממש לא. בעלי לא אוהב להצטלם, הוא לא אוהב את הרשתות החברתיות. לא מפריע לו שהוא לא נוכח. אני מרגיעה את כולם, הוא קיים הוא בבית, אני נשואה באושר כבר 6 שנים, זה פשוט לא מעניין אותו".

לסיום, לעומת דניאל, את בחרת להישאר בדרום ובונה בית בנתיבות. למה?

"אני מאוד אוהבת את הדרום, את החמימות של האנשים בדרום. אני אוהבת את איך שאני גדלתי. אני גדלתי במיתר והלוואי שהייתי יכולה לגדל את הילדים במיתר. הכרתי את בעלי, הוא מנתיבות, אז נשארנו פה. נכון,  ההזדמנויות הגדולות הן במרכז אבל זה כולה שעה נסיעה. זה לא מפריע לי. אני מעדיפה לגדל את הילדים שלי פה ולא במרכז".

 

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה

  • יפרח גורי
    חיצוניות

    צדיקה רצינית זאתי…