מגזין

רוצים לאהוב

מגזין15 באוגוסט 2019    11 דקות
0

לכבוד ט"ו באב, עיתון שבע מציג לכם 6 רווקים ורווקות נחשקים מבאר שבע, שרק רוצים לאהוב...

רוצים לאהוב

אושר דואניאס (23), מאמנת כושר אישית

אושר דואניאס היא מסוג הנשים שקשה לתפוס אותן ברגע פנוי. היא מאמנת כושר אישית, מאמנת לאורח חיים בריא, מדריכת מחול, כוריאוגרפית בהפקות מחול, רקדנית, ומדריכת זומבה. בין לבין, תמצאו אותה גם מדגמנת כשהיא חתומה בסוכנות "אימג׳ מודל".

מאמינה באהבה ממבט ראשון?

"אני מאותן הנשים שלמרות הפגיעות, למרות אהבות נכזבות, אני עדיין מאמינה באהבה ממבט ראשון. אני מאמינה שזה קיים. אני מאמינה בחיבור קוסמי בין שני אנשים שהיו צריכים להיות בזמן הנכון, במקום הנכון וברגע הנכון. אני מאוד מאמינה שבמבט אחד הקסם יכול לקרות ושהיקום רוקם לך את מסלול החיים ומחבר גורלות, ולכן מה ששלך יהיה שלך".

מפגש רומנטי לדייט ראשון?

"בשבילי, המקום הרומנטי ביותר הוא הים. דייט מושלם הוא פיקניק בים, בשקיעה, כשהשמיים בצבע כתמתם, כשיש רוח נעימה ועדינה. עם שתי כוסות יין, פירות ושני אנשים שיש בניהם כימיה מדהימה שהולכת לכבוש את הערב. אם הערב מדהים מהמצופה, אז גם שחייה לילית תהיה רצויה".

ההצעה הכי מוזרה שקיבלת?

"בחור מלאס וגאס הציע לשלוח לי כרטיס טיסה לפרק זמן לא מוגבל (כמה שאבחר) על חשבונו כדי שאבלה איתו שם".

הדבר הראשון שאת מסתכלת עליו בגבר?

"הדבר הראשון שאסתכל עליו בגבר יהיו העיניים שלו. לדעתי, העיניים הן מראה לאישיות. אפשר לראות המון על מי האדם שעומד מולך דרך העיניים שלו. העיניים לא צריכות להיות בצבע מסוים, עם ריסים עגולים ועבים. צריכות להיות פשוט עיניים טובות, נעימות, רכות. כאלה שכיף לשקוע בהן. מבחינתי, החיוך עומד באותו קנה מידה. אלה שני הדברים הראשונים שיכריעו אם יהיה סיכוי או לא".

חלוקת המטלות בבית?

"חלוקת המטלות בבית צריכה להיות שווה. פעם אני, פעם הוא, ופעם שנינו יחד. אין מגדר למטלות כמו ניקיון, בישול, סידור הבית. אבל אני מודה שאני אוהבת שהגבר בבית עושה מטלות של גבר. תוקע מסמר בקיר, קודח במקדחה, מחליף מנורה. אחד כזה שהוא הנדימן, שיכול לתקן ולסדר הכל. אני לא רואה את עצמי מתקנת דברים בבית".

אושר דואניס | צילום: חגי שלום

 

עדן צרויה (22), מלצרית בספריה וסטודנטית

עדן צרויה רק בת 22, אבל כבר הספיקה לחוות יותר מהרבה נשים בגילאים מבוגרים יותר.

"השתחררתי לפני כשנה וחצי מהצבא ומאז הספקתי המון. לעבוד, לטייל בעולם ופשוט לחוות. אני עובדת כרגע כמלצרית ב"ספרייה" ומתחילה ללמוד כלכלה וחשבונאות באוניברסיטת בן גוריון". לרוב תתפסו אותה צמודה צמודה לאחות התאומה דניאל, כשהן מדגמנות יחד יחסי אחיות ראויות לקנאה.

מאמינה באהבה ממבט ראשון?

"כן. למרות שאני מסוג האנשים שנמשך לאופי של בן אדם הרבה יותר מלמראה החיצוני שלו, אבל אני מאמינה באהבה ממבט ראשון. אני חושבת שיש מקרים נדירים שזה כן יכול לקרות, שהמבט הראשוני יוצר אצלך מעיין קליק כזה ותחושה שלא קרתה לפני כן. אני חושבת שיש הרבה דברים שאפשר להבין על בן אדם לפי המבט שלו, תנועות הגוף שלו. לי זה עוד לא קרה, אבל מי יודע אם זה לא יקרה בעתיד"

מה רומנטי בעינייך?

"אני חושבת שבעיקר מחוות קטנות ולא צפויות, שהצד השני פשוט יראה שאכפת לו. אם זה סתם לקנות שוקולד שאת אוהבת, או להפתיע אותך באיזה ארוחת בוקר מפנקת שהוא הכין. אני גם ממש אוהבת כרטיסי ברכה, יש בזה משהו הרבה יותר אינטימי ואותנטי בעולם הכל כך דיגיטלי שלנו".

מפגש רומנטי לדייט ראשון?

"קודם כל אני ממש אוהבת הפתעות. הייתי שמחה אם המיקום היה סודי והייתי מגלה אותו רק כשהיינו מגיעים לשם. כשהכל מתוכנן זה פשוט מרגיש פחות טבעי, ואם כבר לתכנן אז אני חושבת שמסעדה טובה זו אחלה אופציה לדייט ראשון".

ההצעה הכי מוזרה שקיבלתי אי פעם?

"ישבתי ברכבת אחרי יום ארוך שלי במרכז. בתחילת הנסיעה הבחור שישב ברביעיית הכיסאות שלידי פנה אלי ושאל: "אפשר לשבת איתך"? זה היה שיא הקריפי, אז ניסיתי להתעלם מהשאלה באלגנטיות. ברגע שהוא שאל שוב אז פשוט קמתי ועברתי לקרון אחר".

מה הדבר הראשון שתסתכלי עליו בגבר?

"על העיניים שלו. אני חושבת שאפשר להבין המון ממבט של בן אדם. יותר מאשר אם הוא בעניין או לא, אני חושבת שהעיניים אומרות המון".

חלוקת המטלות בבית?

"לדעתי חלוקת המטלות צריכה להיות שוויונית ללא ספק. אני מאמינה בהדדיות ושותפות בין בני הזוג. השוויון במטלות צריך לקרות באופן טבעי, שכל אחד ייתן את החלק שלו בלי חלוקת עבודה מראש".

עדן צרויה | צילום: אלבום אישי

 

שאול חכם (22), מדריך כושר ודוגמן

לשאול חכם מבאר שבע התוודענו לפני כשבועיים כשהגיע לעונה השנייה של נינג'ה ישראל. חכם, ששיחק כדורגל בקבוצת מ.ס באר שבע, הגיע לתכנית עם קרע ברצועה הצולבת ובכל זאת לא ויתר לעצמו. "ממש לפני תחילת העונה קרעתי קרע מלא את הרצועה הצולבת. שקלתי פעמיים אם להשתתף בנינג'ה. מה שהרוב לא יודעים, זה שהעדפתי לא לדבר על זה בנינג'ה ולסחוב איתי את זה. זה הפריע לי מאוד, הקשה עלי במסלול עצמו וגם בהכנות. לא באמת באתי מוכן בגלל הפציעה, אבל אני ממשיך להתכונן לעונה הבאה. אני לא אחד שמוותר לעצמו".

מאמין באהבה ממבט ראשון?

"לא חוויתי אהבה ממבט ראשון, אז קצת קשה לי לדעת אם זה אפשרי"

 מפגש רומני לדייט ראשון?

"מבחינתי לא משנה המקום, מה שמשנה בפגישה הראשונה, ובכל מפגש זוגי, הוא הווייב שנוצר.  אם יש כימיה אז זה יעבוד. אם לא, אז המקום לא ישנה את זה".

ההצעה הכי מוזרה שקיבלתי אי פעם?

"קיבלתי המון הצעות מוזרות, אבל מהסוג שלא אפתח אותם בפורום כזה".

הדבר הראשון שאתה מסתכל עליו באישה?

"הדבר הראשון שאסתכל עליו באישה יהיו העיניים שלה, שמספרות הכל על בנאדם".

חלוקת המטלות בבית?

"חלוקת המטלות בבית צריכה להיות שווה בין הגבר לאישה. אנחנו חיים בעולם המודרני ואני חושב נגמר העידן של פעם, שאישה עושה הכל בבית והגבר רק עובד, אוכל וישן. היום חלוקת המטלות חייבת להיות שווה".

שאול חכם | צילום: רוני מטס

 

ניסו נס מלכה (29), מאמן כדורגל ושחקן בקבוצת הכדורגל מ.כ באר שבע

ניסו נס מלכה עוסק לא מעט בכדורגל, משני צידי המגרש, כמאמן וכשחקן. ביום יום הוא גם עובד בעיריית באר שבע ובין לבין מוצא זמן גם לעבודות דוגמנות.

מאמין באהבה ממבט ראשון?

"אני די מאמין באהבה ממבט ראשון. יש משהו תמים וטהור בלהכיר ולחוות בן אדם, מבלי לעשות עליו שיעורי בית. במדיה של היום, הכל גלוי ועוד לפני שפוגשים בן אדם, אתה יכול לדעת עליו כמעט הכל, גם מבלי לשמוע ממנו מי הוא באמת. אם בחברה הדתית זה מצליח, אז מי אני שאשפוט".

מה רומנטי בעינייך?

"מה שרומנטי בעיניי זה דאגה. לשאול ולברר כמה פעמים ביום אם בן הזוג מרגיש טוב ונכון, אם חסר לו משהו. איך אפשר בלי הודעה שתסביר כמה הוא מהותי בחיים שלי, פשוט לתת לו להרגיש שייך".

מפגש רומנטי לדייט ראשון?

"בגדול אני לא טיפוס של דייטים, אני לא אוהב הגדרות, פשוט זורם, המון זמן שלא הייתי בדייט, אבל אם כבר אז המפגש הרומנטי בדייט הראשון בעיניי חייב להיות ממקום כנה, לא ממקום של להרשים או להתלבש יפה מהרגיל. כמובן לא לנסות להתבלט, כי אחרי זמן מה מורידים את המסכות ויודעים מי הבן אדם האמיתי, אז למה לא להיות אמיתי מההתחלה. לכן לדעתי הדייט המושלם זה מקום ניטרלי, לעשות הליכה, פשוט לטייל ולדבר".

ההצעה כי מוזרה שקיבלת?

"קיבלתי המון הצעות בחיים שלי, חלקן על גדר ההזויות, ועל גבול החולניות. אחת מהן הייתה פשוט להגיע לבית של זוג נשוי, באמצע האקט. כמובן שסירבתי בנימוס".

הדבר הראשון שאתה מסתכל עליו באישה?

"הדבר הראשון שאסתכל באישה זה על שפת הגוף שלה, אם היא נינוחה בשפת גוף, ובהומור. אם כן, היא בדרך הנכונה כי הומור זה דבר שממש חשוב לי, בעיקר אם היא תגיע בלבוש הפשוט והלא מתאמץ. כמובן שמתאהבים גם בחיוך, חיוך הופך עולמות. אם היא אדם מאמין, אז אני יותר מאשמח".

חלוקת המטלות בבית?

"מבחינתי, אין לי בעיה לעשות הכל כולל הכל בבית. יש רק דבר אחר שאני לא מוכן, וזה להחליף מצעים. זו שנאת חיי".

ניסו נס מלכה | צילום: בני צגאי

 

מיכל כרמי (22), דיילת אלכוהול, ברמנית ודוגמנית

מיכל כרמי היא אושיית רשת, דיילת אלכוהול וברמנית. והכי חושב, היא רווקה טרייה שיצאה מקשר ארוך של חמש שנים.

מאמינה באהבה ממבט ראשון?

"אני חושבת שאהבה מצריכה הרבה מודעות ונתינה עצמית וזה נוגע לאישיות שלך, אז מאוד קשה לי להגדיר את זה כאהבה ממבט ראשון".

מה רומנטי בעינייך?

"מה שרומנטי בעייני הוא לטייל בעולם, לראות את הים, את הזריחה והשקיעה וכל מה שקשור לטבע".

מפגש רומני לדייט ראשון?

"מבחינתי, דייט ראשון צריך להיות באיזו פינה שקטה, או אפילו על איזה גג נטוש עם כוס יין. הכי פשוט, הכי רומנטי".

ההצעה הכי הזויה שקיבלת?

"ההצעה הכי הזויה שקיבלתי הייתה לקפוץ קפיצת ראש לנהר קפוא באמצע הלילה".

על מה תסתכלי ראשון בגבר?

"אני קודם כל אסתכל בגבר על הגובה, מאוד חשוב שהוא יהיה גבוה ממני בהרבה, והאמת זה לא ממש קשה".

חלוקת המטלות בבית?

"מבחינתי לא צריכה להיות הפרדה מכוונת, אלא בהתאם לכישורים ולהסכמה הדדית. אני יודעת שאני אבשל את הרוב בבית, אבל זה לא אומר שהגבר לא יתקרב למטבח. אני חושבת שדווקא חשוב לי שהוא ייקח חלק בכל המטלות ולהיפך, בכל מקום שאוכל לתת יד אעשה הכל, גם אם זה מאמץ פיזי".

מיכל כרמי | צילום: טום עמוס

 

סופי אביגיל, (25), בעלת קליניקה לקוסמטיקה

סופי אביגיל היא בעלת קליניקה מצליחה לקוסמטיקה, רווקה ובעלת חוש הומור מפותח מאוד.

מאמינה באהבה ממבט ראשון?

"אני לא ממש מאמינה באהבה עיוורת, אולי כי לא חוויתי כזו מעולם. בעיניי להתאהב דורש זמן ומאמץ וצריך היכרות מוקדמת, אבל אני בטוחה שזה קיים בערוצים כמו ויווה או באגדה כלשהי".

מה רומנטי בעינייך?

"רומנטי בעיניי זה פשוט לקבל בוקר טוב מהבן זוג שלי. אבל אם כבר, אז גם סטייק כבד אווז יהיה רומנטי לא פחות".

מפגש רומנטי לדייט ראשון?

"מפגש רומנטי בעיניי יכול להיות בסרט מרגש, ועד אופנוע ים. יש משהו מאוד רומנטי בשילוב בין הים לאקסטרים".

הדבר הראשון שתסתכלי עליו בגבר?

"הדבר הראשון שאני מסתכלת בגבר זה על האופי, זה הכרטיס ביקור שלו לחיים שלי בעיניי. כמובן, מוסר עבודה בתוספת של משיכה".

חלוקת המטלות בבית?

"אני אעשה הכל בבית, אין לי בעיה, כל עוד זה הדדי, וכל עוד בשופינג אני מבזבזת והוא מחזיק את השקיות".

סופי אביגיל | צילום: אלבום אישי

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה