מגזין

פרווה בלי מצפון

מגזין15 בינואר 2018    2 דקות
0

סול ליבוביץ, סטייליסטית ובעלת בוטיק SOLADY מזה 30 שנה, מביאה לכם את הטרנדים החדשים והעכשוויים, מגמות עדכניות בעולם הסטיילינג ועוד.

פרווה בלי מצפון
סול ליבוביץ | צילומים: מישל אמזלג

ליבוביץ בוחרת הפעם לעסוק בטרנד הפרווה, אך זו הסינטטית כמובן. כזאת שלא תציק למצפון שלכן ובכל זאת תחמם אתכן בסטייל.

 

נושא שאולי יעזור לנו לזרז את החורף. טרנד הפרוות הסינתטיות

 

אז נכון שהחורף הישראלי לא באמת דורש מעיל פרווה אמיתי, לכן אפשר למצוא היום בקלות, מבחר גדול של פרוות סינתטיות וצבעוניות שיאיר ויוסיף שמחה למלתחה שלנו.

אין ספק שטרנד הפרווה הוא משדרג כל מראה ומקנה לו אופי אירופאי ויוקרתי ובשונה משנים קודמות, השנה אנחנו נפגוש את הטרנד הזה לא רק במעילים ובווסטים, אלא גם כתוספת בשרוולים של שמלות, סריגים ואפילו באקססוריז.

 

 

 

 

ללוק קז'ואל, צרפי לג'ינס חולצת בייסיק או חולצה מכופתרת (לבחירתך חלקה או משובצת) ושדכי להם וסט או מעיל פרוותיים והנה לך לוק עם אמירה. למתקדמות יותר, חבשי כובע ומשקפי שמש אפנתיים. טיפ: שתמיד יתאימו למבנה הפנים שלך.

 

 

אנו יוצאות לאירוע חגיגי ורוצות שכולם ישימו לב לפריטים שבחרנו ללבוש. אז איך לאמץ לוק חגיגי? צרפי לשמלת בייסיק שחורה (אם לא נוח לך בשמלה, אפשר לקבל את אותה תוצאה עם צירוף של חולצת בייסיק שחורה עם מכנסיים שחורים בגזרה מחמיאה) עליונית פרווה בכל צבע שתבחרי, או עליונית עם סיומת פרוותית. נעלי עקב לא לשכוח קלץ מתכתי.

 

 

הטרנד כמובן לא פסח גם על הנעליים ונוכל לפגוש סניקרס ואפילו מגפונים מעוטרים בפרווה. תבחרי לך פריט אחד פרוותי מתוך הלוק שלך והוא יהיה השחקן הראשי. אחרת את עלולה לקבל לוק עמוס וזול.

 

 

לאלה שלא בעניין ,אמליץ להן לאמץ את הטרנד במינון קטן יותר, למשל באקססוריז (זה תמיד נותן לך אופציה ללכת בלי או עם) כמו תיקים, או כובעים עם פונפון. כמו כן, ניתן למצוא היום סריגים וחולצות עם אלמנטים פרוותיים שמוסיפים טוויסט לבגד.

 

 

וכמובן איך אפשר בחורף בלי צעיפים? זאת הזדמנות ללכת על צעיף פרוותי: הוא גם יחמם אותך וגם יוסיף נופף שיקי לoutfit. הימים הקרים לפנינו (מתפללת שהתפילות שלנו תתקבלנה ונזכה ליהנות מימים גשומים.

אם פלג הגוף העליון רחב, אני ממליצה על פריט פרוותי בצבע חלק וארוך יותר ,כזה שמסתיים באזור האגן במרקם דק ובגזרה ישרה על מנת לא ליצור עומס.

מאחלת לכן חורף חמים ונעים.

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה