בריאות

20 שנה ל'כללית רפואה משלימה' בב"ש

בריאות28 בדצמבר 2017    דקה אחת
0

למעלה מ-100 אלף מטופלים מוזמנים להגיע למרפאה, הפעם כשהם מרגישים מצוין

20 שנה ל'כללית רפואה משלימה' בב"ש
"מחוייב כבר שני עשורים לשיפור חייהם ובריאותם של תושבי ב"ש". פרופ' פלג | צילום: יח"צ

מרפאת 'כללית רפואה משלימה' בבאר שבע תקיים ב-1.7 בין השעות 1:00-20:00, אירוע חגיגי לציון 20 שנות פעילות בבאר שבע יחד עם המטופלים בעבר ובהווה, המטפלים ותושבי העיר. במסגרת האירוע תתקיים הרצאה מיוחדת של המנהל הרפואי של המרפאה, פרופ' רוני פלג, בנושא הרפואה המשלימה כדרך טיפול יעילה במגוון מחלות ובעיות רפואיות לילדים ולמבוגרים.

לאחר ההרצאה ולאורך כל שעות קיום האירוע, צוות המטפלים המנוסה והמקצועי של המרפאה יעביר טיפולי הדגמה במגוון תחומים כגון: רפלקסולוגיה, שיאצו, טווינא, דיקור סיני ועוד. מרפאת 'כללית רפואה משלימה' בבאר שבע בניהולם של המנהל הרפואי, פרופסור רוני פלג והמנהלת האדמניסטרטיבית, לאה בורפקר, פועלת בעיר משנת 1997 ונחשבת לאחת המרפאות הראשונות שהביאו את בשורת הרפואה המשלימה לבאר שבע ולאזור כולו.

ב-20 שנות פעילותה, טופלו במרפאה למעלה מ-100,000 מטופלים בתחומי הטיפול השונים על ידי אנשי המקצוע המובילים ביותר. פרופ' רוני פלג: "לפני כ-20 שנים שמתי לב שיש עניין גובר והולך ברפואה המשלימה. לאט-לאט הבנתי שאנשים פונים לרפואה המשלימה היכן שהרפואה הקונבנציונלית מספקת מענה חלקי, ושהרפואה המשלימה, כשמה היא, משלימה את הטיפול. גדלתי במרכז תל אביב אך בעקבות לימודיי בבאר שבע בפקולטה לרפואה התאהבתי בעיר. אני מחוייב כבר שני עשורים לשיפור חייהם ובריאותם של תושבי באר שבע ומייחל שנעשה זאת גם בשנים הבאות".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה