בריאות

יו”ר דירקטוריון הכללית בבאר שבע

בריאות27 בינואר 2021    2 דקות
0

האלוף במיל' יוחנן לוקר, ביקר בשני מוקדי החיסונים הגדולים בבאר שבע

יו”ר דירקטוריון הכללית בבאר שבע
ביקור היו"ר בבאר שבע | צילום: באדיבות קופ"ח כללית

האלוף במיל’ יוחנן לוקר, יו”ר הכללית, סייר השבוע במוקדי החיסונים נגד קורונה של כללית בבאר שבע, כדי להתרשם מקרוב אחר פעילות המחוז הענפה, לפגוש את צוותי המחוז הפועלים למעלה מחודש ולהודות להם על מסירותם ושותפותם המלאה במבצע לאומי חשוב זה.

בבאר שבע, בה פועלים כיום חמישה מוקדי חיסון, התמקד לוקר בשני המוקדים הגדולים: מוקד הקונכייה והמוקד החדש במתחם ה”יס פלנט”. את הסיור הובילה מנהלת המחוז חדווה אמונה, יחד עם מנהל מינהלת באר שבע ד”ר אלכס אייזנברג, שהציגו בפניו את הנתונים במוקדים. בכל אחד משני המוקדים בהם ביקר, מחסנים בכל יום בממוצע 1,300 איש מטופלי כללית בדרום ב-10 עמדות חיסונים מאובזרות, הפועלות 6 ימים ולעיתים 7 בשבוע. עד כה חוסנו כ-47,000 מתושבי באר שבע מטופלי כללית.

במהלך הביקור חוסנו מחוץ למתחם, ברכב מיוחד שהסיע אותם למקום, מרותקי בית מטופלי הכללית. מנהלת המחוז סיפרה: “מבצע חיסוני מרותקי בית מרגש וחשוב מאין כמותו. שיתופי הפעולה עם הרשויות המקומיות, כאן עם עיריית באר שבע ובמקומות נוספים בדרום, נעשים מתוך אהבת האדם ודאגה כנה לבריאותם. כולנו מגויסים ומתאמצים לסייע בכל דרך, אנו שמחים לראות את ההתגייסות וההצטרפות של כל הגורמים השונים, ומקווים כי בקרוב יתאפשר להרחיב את המבצע גם למטופלים במצבים שאינם מאפשרים הסעה למוקד”.

היו”ר התרשם מההיערכות וההתנהלות של הצוותים, והביע הערכה על פעילות המחוז כולו, בפתיחת מוקדי חיסונים בכל רחבי הדרום לטובת המטופלים, בערים הגדולות ובאזורים מרוחקים יותר, בערבה, עוטף עזה, והכפרים הבדואים.

הוא לא הסתיר את התפעלותו מאופי המוקד החדשני ב'יס פלנט', המוקד השני שתכנן והקים המפיק הבאר-שבעי איתן ביטון (אורמדיה הפקות), שביקש לספק למטופלים שמגיעים להתחסן חוויה יוצאת דופן מרגע הכניסה למקום ועד לסוף ההמתנה שאחרי החיסון. במבואה למוקד הוקמו שני מתחמי המתנה גדולים, הכוללים פינת קפה, ספות מרווחות, שולחנות וכיסאות בר. המקום מאפשר לכל המטופלים לשהות במקום עד לסיום זמן ההמתנה מבלי לסכן את בריאותם ואפילו ליהנות מהשהות ולשכוח לרגע מהמציאות שבחוץ.

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה