בריאות

מרפאת שריקי: תרומה להקמת מרפאת עור ב"סורוקה"

בריאות2 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

עודד שריקי (הבעלים של חברת הבנייה "ארזי הנגב" ותושב נתיבות) יבנה כתרומה את המרפאה החשובה

מרפאת שריקי: תרומה להקמת מרפאת עור ב"סורוקה"
"התרומה תביא למהפך". מימין לשמאל, אריה קליינמן (מנכ"ל לשכת המסחר באר שבע והנגב), פרופ' הרשקוביץ, שריקי ופרופ' זבולונוב | צילום: באדיבות "סורוקה"

עודד שריקי, תושב נתיבות והבעלים של חברת הבנייה "ארזי הנגב", נפגש באחרונה עם ד"ר שלומי קודש (מנהל בית החולים "סורוקה"), פרופ' אלכס זבולונוב (מנהל מחלקת העור בבית החולים) ופרופ' רלי הרשקוביץ (יו"ר החטיבה למיילדות וגינקולוגיה ב"סורוקה", והודיע להם שהוא החליט לבנות כתרומה לבית החולים מרפאת עור חדשה ב"סורוקה".

ל"שבע" נמסר, ששריקי מהקבלנים המובילים בארץ, ידוע בעשייתו הרבה למען הקהילה. כתושב נתיבות הוא מוכר בתרומתו לתושבי אזור הנגב, ואף קיבל את אות נשיא המדינה על תרומותיו הרבות. שריקי עבד מגיל צעיר מאוד, ובמרוצת השנים בנה בעבודה קשה אימפריית ענק בתחום הבנייה.

מרפאת העור בבית החולים "סורוקה" בניהולו של פרופ' זבולונוב משרתת את כל תושבי הנגב, ומעניקה שירותי רפואת עור לאוכלוסייה רב גונית בתחומים רבים, בהם גידולי עור, דלקות עור, ניתוחי עור מיוחדים, טיפולים בקרינה וביופסיות.

תרומתו הנדיבה של שריקי תאפשר לצוות המיומן במרפאת העור ב"סורוקה" לתת שירותים חדשים רבים נוספים ברפואת העור, כולל טיפולים ומעקב בחולים הסובלים מסרטן עור או בסיכון מוגבר לסרטן העור, טיפולי לייזר וטיפולים בהזעת יתר.

ד"ר קודש: "אין ספק שתרומתו הנדיבה של שריקי להקמת מרפאת עור חדשה ומתקדמת בבית החולים 'סורוקה' מסמלת את המחויבות של אנשי הקהילה העסקית בדרום לקידום בריאות תושבי הנגב. אני מאמין שתרומה זו תעודד אנשי עסקים נוספים להצטרף לחברנו עודד שריקי. התרומה תביא למהפך בכל מה שקשור בטיפול ברפואת עור ב'סורוקה', ועל כך תודתנו לעודד שריקי ששם לנגד עיניו את רווחתם ובריאותם של תושבי הנגב".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה