בריאות

היולדת באמבולנס מנתיבות חזרה להגיד תודה

בריאות17 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

התינוקת של צופית נעים לא התחשבה בתוכניותיה של אימה ללדת בחדר לידה בבית החולים

היולדת באמבולנס מנתיבות חזרה להגיד תודה
תודה לפרמדיק המיילד. נעים ופרץ | צילום: דוברות מד"א

צופית נעים (29) מנתיבות התכוונה ללדת בחדר הלידה בבית חולים, אלא שלבתה התינוקת היו תוכניות אחרות. ל"שבע" נמסר, שכשהיא ובעלה ציון הבינו שהתינוקת יוצאת במהירות, ושהם עלולים לא להספיק להגיע לבית החולים בזמן, הם לא חשבו פעמיים והתקשרו למוקד 101 של מד"א.

צוות של מד"א הגיע למקום במהירות, ולאחר בדיקות רפואיות העביר את צופית אל הניידת לטיפול נמרץ. בתוך זמן קצר, עוד לפני תחילת הפינוי לבית החולים, נולדה התינוקת בלידה תקינה, בסיועם של פרמדיק מד"א אופיר פרץ וחובש בכיר במד"א אביה חצרוני.

"זה קרה כל כך מהר; בחיים לא חשבתי שהלידה שלי תתקדם מהר כל כך. הצוות היה מדהים, המלה הטובה והחיוך, זה היה כל כך משמעותי עבורי באותם רגעים", סיפרה צופית. כמה ימים אחרי הלידה, היא הגיעה לתחנת מד"א בנתיבות, פגשה את החובש והפרמדיק שיילדו אותה, ונתנה להם מכתב תודה. "צוות של מלאכים, הגעתם עם העדינות שלכם, המלים הנכונות, וכמובן המקצועיות", כתבה צופית. "כמה הייתם רגישים, בדקתם, שאלתם והתעניינתם. תודה על סבלנות, אכפתיות, רגישות, חיוך רחב ומקצועיות".

הפרמדיק פרץ שיתף בחוויה המרגשת עבורו: "אני פרמדיק במד"א כבר הרבה שנים, ונדרש לפעול בקור רוח ובמקצועיות במצבים רפואיים שונים. אין ספק שלידה באמבולנס היא דבר מרגש ומשמח במיוחד. המקום האידיאלי עבור היולדת והתינוק הוא חדר הלידה בבית החולים, אבל כשהלידה מתקדמת במהירות, הדבר הנכון הוא ללא ספק להזעיק את צוותי מד"א. באופן אישי, אני מודה לצופית על הכרת התודה שלה. זה לגמרי לא מובן מאליו, ומאוד מרגש ומשמח".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה