בריאות

דור העתיד של הרפואה ב"סורוקה"

בריאות28 באוקטובר 2019    4 דקות
0

בטקס חגיגי, הוענקו בבית החולים "סורוקה" תעודות למתמחים מצטיינים ותעודות הוקרה למתמחים שעברו בהצלחה מבחני שלב ב'

דור העתיד של הרפואה ב"סורוקה"
הערכה בקהילה הרפואית. מצטייני בית החולים | צילום: דינה פרנקל, "סורוקה"

הערכה למצטיינים: 15 מתמחים מצטיינים בבית החולים "סורוקה" קיבלו באחרונה בטקס חגיגי תעודות הצטיינות בהתמחות. באותו אירוע, ניתנו גם תעודות הוקרה ל-4 מתמחים שעברו בהצטיינות את מבחני שלב ב' להתמחות, ול-50 רופאים שעברו לא מכבר בהצלחה את מבחני שלב ב' (חלקם בהצטיינות) במקצועות הבסיס והעל בהתמחות.

ל"שבע" נמסר, שהמתמחים המצטיינים היו ד"ר גינאן עוויסאת (מהחטיבה לרפואה פנימית, מחלקה פנימית ו'), ד"ר גל צבאן (מאותה חטיבה, מחלקה פנימית ה'), ד"ר יהונתן משה שרף (מהחטיבה, מחלקה פנימית ב'), ד"ר אהרן יונתן כהן (גם הוא מהחטיבה לרפואה פנימית, מהמחלקה לאונקולוגיה), ד"ר גבריאל היין (מהחטיבה לרפואת ילדים, מחלקה לילדים ב'), ד"ר טל-אל ארנסט (מאותה חטיבה, מחלקה לילדים א'), ד"ר ליאור יהב (מהחטיבה למיילדות וגינקולוגיה, מחלקת נשים א'), ד"ר עטר בן-שמואל (מאותה חטיבה, מחלקת נשים ב') ד"ר אדם צפרוב וד"ר אנה שלמן שניהם מחטיבת הרדמה, ד"ר ראוף אלקרינאוי (מהחטיבה הכירורגית, המחלקה לאורתופדיה), ד"ר מחמוד אבו סלאח (מאותה חטיבה, המחלקה לניתוחי לב חזה), ד"ר חיה ריביצקי-אייזנר (מהחטיבה לרפואת המח, המחלקה לפסיכיאטריה), ד"ר גל בן-אריה (מהמכון לרדיולוגיה אבחנתית) וד"ר ירדן קזרלי (מהמכון לפתולוגיה).

4 המתמחים שהצטיינו היו ד"ר שחר גבע (מהחטיבה לרפואה פנימית, מחלקה פנימית ב'), ד"ר תהילה קייסמן (מהחטיבה לרפואת המח, המחלקה לנוירו-כירורגיה), ד"ר איה ח'לאילה (מהחטיבה לרפואת ילדים, מחלקת ילדים א') וד"ר דניאל גרופל (מהיחידה למחלות זיהומיות)?

ב"סורוקה" נמצאים יותר מ-300 מתמחים בתחומי הרפואה המגוונים, העובדים ולומדים ללא לאות וראויים להערכה על עבודתם האינטנסיבית והחשובה בבית החולים, לקידום בריאות תושבי הנגב. תקופת ההתמחות ייחודית ומאתגרת במסלול החיים של רופא, והיא בעלת משמעות גדולה בעיצוב דמותו.

ועדת ההתמחות, בראשות ד"ר לאוניד ברסקי (מנהל מחלקה פנימית ו'), ועדת הסטז' בראשות ד"ר יובל סופרו (סגן מנהל המחלקה לנוירו-כירורגיה) וקרן ממן (מזכירת היחידה להתמחות וסטז') קיבלו עשרות המלצות על מתמחים, מתוכם נבחרו כאמור 15 המצטיינים.

באירוע השנתי, שהתקיים במעמד ד"ר שלומי קודש (מנהל "סורוקה"), פרופ' עמוס כץ (דיקן הפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון), פרופ' דניאל קפלן (מ"מ יו"ר ועד הרופאים), ד"ר ברסקי, ד"ר עלי אלהואשלה (מנהל רפואי של מחוז דרום ב"כללית"), מנהלי מחלקות, יו"רי חטיבות, הסטז'רים, המתמחים ובני משפחותיהם, הוענקו גם תעודות ההוקרה ל-50 הרופאים שהצליחו במבחני שלב ב'; המשותף לכולם הוא מסירות ללא גבול, השקעה ואמונה שניתן ללמוד תוך אתגר, הנעה צוותית, מודל לחיקוי ומימושו של חזון.

ד"ר רויטל לוי חברוני (סגנית מנהל בית החולים, האחראית על נושא התמחות וסטז' במוסד): "המתמחים שלנו צלחו אתגרים רבים, במטרה להגשים את חלומם, ולקצור הישגים מרשימים בעולם הרפואה. הישגיהם והצלחתם מביאים ל'סורוקה' כבוד והערכה רבה. בשנה האחרונה, פעלנו ללא לאות במישורים רבים, ביניהם איתור הצרכים של המתמחים, שיפור חדרי הרופאים בתורנות ושיחות אישיות עם עשרות מתמחים במהלך ההתמחות ולקראת סוף ההתמחות. כמו כן, הוספנו מסלולי התמחות נוספים. בוגרים איכותיים רבים, מבוגרי הפקולטה לרפואה בבאר שבע, בתי ספר לרפואה מרחבי הארץ ובתי ספר לרפואה בעולם, רוצים לקבוע את עתידם בבית החולים 'סורוקה'".

ד"ר קודש: "המשאב האנושי הוא התשתית החשובה ביותר בבית החולים, והמתמחים שלנו הם דור העתיד של הרפואה בנגב. תוכנית ההתמחות ב'סורוקה' היא מהטובות בארץ. רופאים המסיימים את התמחותם אצלנו מוערכים מאוד בידי הקהילה הרפואית בישראל, מתמנים לתפקידים בכירים במערכת הבריאות, ושמם יוצא למרחוק. הישגי המתמחים והצלחתם מביאים לבית החולים 'סורוקה' כבוד והערכה עצומה, וכמובן המטופלים שלנו זוכים לקבל את הטיפול הרפואי המסור, המקצועי והאיכותי. אני מברך את המצטיינים ואת בוגרי שלב ב'; זוהי משוכה לא פשוטה, ומדובר בציון דרך בעבור כל אחד מהם. אני מברך גם על שיתוף הפעולה עם בית הספר לרפואה והפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון, שיתוף פעולה שהוא קרקע פורייה לצמיחה של דור העתיד של הרופאים הטובים בישראל. אני מודה לכל הרופאים והצוותים במחלקות, המשקיעים זמן בלימוד והכשרת המתמחים והסטז'רים".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה