בריאות

בית המרקחת הבאר שבעי נסגר בגלל חג מוסלמי

בריאות5 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

במהלך כמעט שבוע לא יכלו לקוחות "הכללית" בסניף רחוב העלייה לקבל שירותי תרופות, משום שהרוקח המוסלמי היה בחופשת חג הקורבן. הקופה בתגובה: "נאלצנו לצמצם זמנית את פעילות בית המרקחת"

בית המרקחת הבאר שבעי נסגר בגלל חג מוסלמי
צילום אילוסטרציה: INGIMAGE

לקוחות של קופת החולים "שירותי בריאות כללית" בסניף רחוב העלייה שבשכונה ה' בבאר שבע של קופת החולים התלוננו באחרונה שבמהלך כמעט כל ימי השבוע בו צוין חג הקורבן, בית המרקחת שבסניף העלייה היה סגור, משום שהרוקח המוסלמי היה בחופשת חג הקורבן.

לטענת המתלוננים, "עם כל הכבוד לחג, לא יכול להיות שבית המרקחת ייסגר כמעט כל השבוע, בלי שימצאו מחליף לרוקח לפחות לחלק מהימים".

תגובת "הכללית": "לרגל חג עיד אל אדחה שצוין לפני כשבועיים ויציאת עובדים לחופשת החג, נאלצנו לצמצם זמנית את פעילות בית המרקחת. נוסיף שדאגנו לפרסם את שעות הפתיחה בשבוע זה מבעוד מועד בשילוט במקום ובפרסום באתר האינטרנט. נדגיש שלרשות המטופלים עמדו בתי המרקחת במרפאת נווה זאב ומרפאה ט' ובית המרקחת של רשת 'סופר פארם' ברחוב המשחררים, הממוקם במרחק 450 מטרים מהמרפאה, ונמצא בהסדר בו ניתן לרכוש תרופות עם מרשם במחיר 'הכללית'. כמו כן, נוסיף של'כללית' פריסת שירותי בית מרקחת הגדולה ביותר באזור באר שבע. אנו מצטערים על אי הנוחות הזמנית, ומאחלים בריאות טובה".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה