בריאות

"כוכבת השירות" ב"סורוקה"

בריאות10 באפריל 2019    דקה אחת
0

הנהלת בית החולים העניקה את אות "כוכב השירות" למחלקה לכירורגיית לב וחזה

"כוכבת השירות" ב"סורוקה"
המטופל במרכז. מימין לשמאל, ד"ר קודש, פרופ' סהר, רחל צו'סנק (אחות אחראית של המחלקה) וקוסטה גומלסקי (אח אחראי ביחידת טיפול נמרץ חזה ולב) | צילום: רחל דוד "סורוקה"

צוות המחלקה לכירורגיית לב וחזה בבית החולים "סורוקה", בניהולו של פרופ' גדעון סהר, קיבל באחרונה, את אות "כוכב השירות" של המוסד. ל"שבע" נמסר, שהמחלקה מובילה גם בשירות וגם באיכות הטיפול הרפואי.

מגיעים אליה מטופלים מכל רחבי הארץ, וצוות המחלקה שם את המטופל במרכז, כשיחס אישי וליווי צמוד מוענק למטופל בכל שלבי הטיפול. רופאי המחלקה, מנתחים בעלי ניסיון רב ומוניטין, מבצעים את הניתוחים בשילוב טכנולוגיה מתקדמת ובסטנדרטים מקצועיים גבוהים מאוד, בקנה המידה של מרכזים יוקרתיים בעולם. במכתבי התודה המתקבלים בה במהלך כל השנה, בולטים  משפטים, המדגישים את השירות המיוחד ואת המסירות של הצוות, כמו "תודה ענקית לכל אחד ואחת מכם על המקצועיות, על המסירות והכי חשוב על האהבה, התמיכה ותחושת הביטחון שנתתם לי".

הנהלת "סורוקה" פועלת בהתמדה לקידום איכות השירות וחוויית המטופל, תוך העצמה והוקרת העובדים, שמצטיינים בכך. במסגרת זו, היא מעניקה את אות "כוכב השירות" ליחידות, שהצטיינו בקבלת מכתבי תודה ממטופלים ובני משפחותיהם. כל חודש, מקבלים עובדי בית החולים בסקטורים השונים עשרות מכתבי תודה והערכה של מטופלים, ובהם משובים חיוביים והבעות תודה, המחזקים את אנשי הצוות, ומגבירים את המוטיבציה שלהם להמשיך להעניק שירות איכותי ומסור. צוות ייעודי בוחן את כל מכתבי התודה ואת איכותם, ובוחר ביחידה הזוכה באות.

מנהל בית החולים "סורוקה", ד"ר שלומי קודש: "הענקת טיפול רפואי איכותי בצד שיפור מתמיד של השירות, הם בליבת העיסוק שלנו. אנו עוסקים, מדי יום, בשיפור שביעות רצון המטופלים. 'כוכב השירות' הוא הזדמנות להוקיר את עובדי בית החולים, המצטיינים בשירות".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה