בריאות

ראשי רשויות לקידום הבריאות

בריאות11 במרץ 2019    2 דקות
0

את הפורום מובילים ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', ומנהל בית החולים "סורוקה" ד"ר שלומי קודש

ראשי רשויות לקידום הבריאות
מציאות מדומה. דנילוביץ' בהדגמה של VR, שירות הניתן במחלקת השיקום ב"סורוקה" | צילום: דינה פרנקל "סורוקה"

בריאות מוניציפלית: ראשי רשויות בדרום, בפורום ראשון מסוגו בבית החולים "סורוקה", לקידום נושאים משותפים בתחום הבריאות, בהובלת ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' ומנהל "סורוקה" ד"ר שלומי קודש.

ל"שבע" נמסר, שראשי הרשויות החברים בפורום החדש סיירו, באחרונה, יחד עם מנהל "כללית" מחוז דרום מיכאל מישורי דרעי, במרכז האונקולוגי החדש שבבית החולים, בראשות פרופ' יצחק אביטל, ונחשפו לשירותים טכנולוגיים חדשים במתחם החדשנות בידי המשנה למנהל "סורוקה" ירדן נבו. המתחם כולל פלטפורמות דיגיטליות שונות לשימוש המאושפזים: מתחם יולדות וירטואלי, המלווה את היולדת בתכנים מקצועיים ואינפורמטיביים בזמן האשפוז ולאחריו; אפליקציית שיקום, באמצעותה מקבל המטופל במחלקת השיקום תרגילי פיזיותרפיה מותאמים אישית, כולל משוב על ביצועם; פרויקט חיטוי ידיים למניעת זיהומים באמצעות סנסורים, הבודקים את מספר הפעמים בהן בוצע חיטוי ידיים בעת מגע עם מטופל; ושיקום באמצעות מציאות מדומה: נטרול המטופל מסביבתו הקיימת ויצירת סביבה וירטואלית של משחקי מציאות מדומה, הנבנית לפי צרכיו.

שיתוף פעולה. ראשי הרשויות בסורוקה במרכז, במרכז ד"ר קודש ודנילוביץ' | צילום: דינה פרנקל "סורוקה"

במהלך הביקור, סקר ד"ר קודש את פעילות בית החולים בתחומים שונים: שירותים חדשים, טכנולוגיות חדשות, מרכזי מצוינות, בינוי והרחבת תשתיות ותוכניות לעתיד, תוך התמודדות עם האתגרים הצפויים בשנים הקרובות. נושאים רבים עלו במהלך הפגישה, ביניהם הצורך ביצירת שיתופי פעולה, במטרה לחזק את שירותי הרפואה בנגב ואת רפואת הקהילה, ולהמשיך בחיזוק "סורוקה". קודש, הדגיש את הצורך ביצירת העדפה מתקנת של סטודנטים לרפואה תושבי אזור הדרום: "כדי להשאיר בדרום את כוח האדם הרפואי האיכותי, יש מקום לייצר העדפה לסטודנטים בבית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון, שגדלו וגרים באזור. מפגש זה חשוב לחשיפה של ראשי הרשויות ושיתופם בפרויקטים שונים לקידום שירותי הרפואה בנגב בכלל ובבית החולים 'סורוקה' בפרט, למען תושבי האזור".

דנילוביץ' סיכם: "האמירה המשותפת שלנו כראשי רשויות היא, ש'סורוקה' הוא העוגן החזק והמרכזי, שיש לנו בנגב. מערכת הבריאות זה הדבר הכי חשוב לנו. 'סורוקה' יישאר תמיד מרכזי, גם כשייפתח בית חולים נוסף בעוד מספר שנים, שיהיה בית חולים משלים. ב'סורוקה' יש שחקני נשמה, נכונות, מקצועיות והוא שלנו, של כל תושבי האזור. היום, חדשנות באה לידי ביטוי כמעט בכל ארגון ובכל מקום, אך כשמחברים חדשנות וטכנולוגיה עם לב, כמו שקורה כאן ב'סורוקה', זה מצליח".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה