בריאות

אות כבוד סנגלי לבכיר מ"סורוקה"

בריאות19 בפברואר 2019    דקה אחת
0

נשיא סנגל ויו"ר האיגוד הכירורגי של מערב אפריקה העניקו אות כבוד למנהל מחלקת כירורגיית ילדים בבית החולים, ד"ר דרגאן קרברושיץ'

אות כבוד סנגלי לבכיר מ"סורוקה"
כבוד מהיבשת השחורה. מנהל המחלקה מ"סורוקה" בטקס | צילום: דוברות "סורוקה"

בטקס, שהתקיים בחודש שעבר, במכללת WACS – West African College of Surgeons שבסנגל אפריקה, הוענק אות כבוד לרופאים מרחבי העולם, ביניהם ד"ר דרגאן קרברושיץ', מנהל המחלקה לכירורגיית ילדים בבית החולים "סורוקה".

ל"שבע" נמסר, שמכללת WACS מחלקת אותות כבוד לרופאים, על מחויבות ללא פשרות לשיפור הכירורגיה באופן אופטימלי וטיפוח שיתופי פעולה בין מכללות כירורגיות בינלאומיות ועמותות באזורים שונים ביבשת אפריקה.

נשיא סנגל ויו"ר האיגוד הכירורגי של מערב אפריקה העניקו לד"ר קרברושיץ' את אות הכבוד מהאיגוד המערב האפריקאי, על פועלו ותרומתו רבת השנים ללימוד רופאים ממדינות מתפתחות באפריקה, לצורך מתן טיפול אופטימלי וחדשני בתחום כירורגיית ילדים.

קרברושיץ': "כבר עשור, אני שותף לעשייה ולתוכנית השתלמות בינלאומית לרופאים ממדינות מתפתחות, בנושא מתן טיפול מתקדם בתחום של כירורגיית ילדים, בשימת דגש על גישה זעיר פולשנית בניתוחי ילדים. 17 רופאים ממדינות אפריקאיות ומזרח אירופיות עברו הכשרה, במסגרת תוכנית זו. לכל משתתף הותאמה תוכנית אישית, לפי צרכיו ולבקשת המוסד שבו הוא עובד. כחלק מהתוכנית, הגיעו אלינו רופאים, ללמידה ב'סורוקה'. אני רואה בפעילות זו שליחות לאומית, ומרגיש שכל משתתף שנטל בה חלק הוא שגריר של ישראל במדינת מוצאו".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה