בריאות

הקשר המפתיע שבין בריאות הפה והחניכיים לבריאות הגוף

בריאות8 בינואר 2019    דקה אחת
0

תערוכת כרזות חדשה מושקת, בימים אלה, במרפאות "כללית סמייל" באר שבע

הקשר המפתיע שבין בריאות הפה והחניכיים לבריאות הגוף
מעניין אתכם? כרזה בתערוכה | צילום: יח"צ

מחקרים רבים מצביעים על קשר מטריד בין מחלות חניכיים, מהמחלות הכרוניות הנפוצות בעולם, להתפתחות מחלות שונות, ביניהן סוכרת, דמנציה, מחלות לב, מחלות בדרכי הנשימה וסרטן. ל"שבע, נמסר, שבמטרה להעלות את המודעות לקשר זה, ולעודד את הציבור לשמור על בריאות הפה, חברה "כללית סמייל" ל"הבצפר", בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל, כדי לייצר סדרת כרזות, הממחישה את הקשר בצורה מעניינת ויצירתית. את הכרזות יצרו סטודנטים בקורס ארטדיירקשן ובקורס קופירייטינג, במסגרת אירוע האקתון, שנמשך יום אחד עד השעות הקטנות של הלילה, בליווי אנשי מקצוע מעולם הפרסום והרפואה.

את הכרזות הנבחרות איגדו לתערוכה, שבימים אלה מושקת במרפאות "כללית סמייל" באר שבע (בית הנשיאים ונווה זאב), ושתהיה פתוחה לקהל הרחב בחודש הקרוב. מוזמנים להגיע ולהתרשם, להפנים, ליישם ולשתף את החשובים לכם.

לפי מחקרים, שפרסם ארגון הבריאות העולמי WHO, כ-80 אחוזים מהאוכלוסייה סובלים ממחלת חניכיים ברמות שונות. אולם, לא חייבים להיות חלק מהסטטיסטיקה; שמירה על היגיינת פה תקינה וביקור סדיר פעם בחצי שנה אצל רופא השיניים והשיננית, כמו גם אבחון מקדים וטיפול מניעתי, כל אלו יכולים להביא לשיפור המצב הבריאותי.

לדברי ד"ר חגי סלוצקי, הרופא הראשי של רשת "כללית סמייל": "אם הציבור יהיה מודע לקשר בין מחלות חניכיים להתפתחות מחלות שונות, כגון מחלות לב, סוכרת, דמנציה ולידה מוקדמת, זה בוודאי ישפיע על דפוס ההתנהגות שלהם, באשר לשמירה על בריאות הפה בכלל ועל מחלות חניכיים בפרט".

מהתערוכה

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה