בריאות

יותר מ-17 אלף לידות ב"סורוקה" ב-2018

בריאות1 בינואר 2019    דקה אחת
0

בית החולים הדרומי ממשיך להוביל במדינה במספר התינוקות הנולדים בו

יותר מ-17 אלף לידות ב"סורוקה" ב-2018
שחקני נשמה. ד"ר דוקלר, מישל וולדימיר נחשונוב עם בתם הבכורה ואטיאס | צילום: דוברות "סורוקה"

מרכז סבן למיילדות בבית החולים "סורוקה" ממשיך להוביל את מדינת ישראל עם המספר הגבוה ביותר של לידות בשנה, וסוגר את השנה הלועזית החולפת (2018) עם לא פחות מ-17,143 לידות.

ל"שבע" נמסר, שמנהל חדרי הלידה ב"סורוקה", ד"ר דורון דוקלר, אמר ש"בכל שנה, מוביל מרכז סבן למיילדות עם המספר הגבוה ביותר של תינוקות, שנולדים בישראל תחת קורת גג אחת. עם סיומה של 2018 וכניסתה של 2019, אני גאה לספר שהצוות שלנו ביצע במהלך שנה זו 17,143 לידות. זו הזדמנות להודות לכל אנשי הצוות המנוסים בחדר הלידה, בחדרי הניתוח, במחלקת יילודים ופגים ובמחלקות היולדות במרכז סבן למיילדות ב'סורוקה', העובדים לילות כימים בהבאת חיים חדשים לעולם".

מנהלת סיעוד חדרי הלידה ומיון יולדות בבית החולים, מוניק אטיאס, הוסיפה: "המיילדות במרכז סבן ב'סורוקה' הן שחקניות נשמה אמיתיות, הנמצאות עם עשרות אלפי נשים בשנה ברגע המאושר בחייהן, בהבאת חיים חדשים לעולם, ומטפלות במקצועיות וברגישות עצומה באם ובילוד".

כבשאר ימות השנה, גם ביום הראשון של 2019, חדר הלידה בבית החולים היה פעיל במיוחד. היולדות הראשונות לשנה הלועזית הנוכחית הן אלקרינאוי צאברין תושבת רהט (שילדה בשבוע ה-41 בת במשקל 4 ק"ג, מסכמת את חוויית הלידה כחיובית ומקצועית ביותר, ומאחלת לכל הצוות במרכז סבן למיילדות ולכולם שנה אזרחית טובה ומוצלחת) ומישל נחשונוב תושבת ערד (שילדה את בתה הבכורה במשקל 3.920 ק"ג, מספרת בהתרגשות שהצוות הנחה וליווה אותה במסירות רבה והפיג בהצלחה את חששותיה מלידה ראשונה, ומאחלת לבתה ולכולם שנה טובה, שנה מלאת אושר ושמחה עם הרבה אהבה ונחת).

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה