בריאות

"לאומית" מתחדשת במרכז רפואי

בריאות27 בדצמבר 2018    2 דקות
0

"לאומית שירותי בריאות" חנכה את מרכז "גילת" המחודש בבאר שבע

"לאומית" מתחדשת במרכז רפואי
רק בריאות! מימין, אדרי, דנילוביץ' ואלון | צילום: יח"צ "לאומית"

בטקס, שהתקיים באחרונה, בבאר שבע בהשתתפות ראש העירייה רוביק דנילוביץ', רב העיר הרב יהודה דרעי, יו"ר דירקטוריון "לאומית" יעקב (קוקי) אדרי, מנכ"ל הקופה נסים אלון ומכובדים נוספים, חנכה "לאומית שירותי בריאות" את המרכז הרפואי המחודש שלה "גילת".

ל"שבע" נמסר, שבחידוש "גילת" הפרוס על כ-300 מ"ר, הושקעו כ-2.5 מיליון שקלים, כולל ציוד רפואי ומחשוב. במרכז, מספקת "לאומית", תחת קורת גג אחת, שירותים רפואיים מגוונים: רפואת משפחה וילדים, שירותי דיגום וסיעוד וחדר חלוקת תרופות.

אדרי בירך על פתיחת הסניף, וציין ש"אנחנו ב'לאומית' רואים בעיר באר שבע יעד אסטרטגי, ולכן אנו פותחים פה היום את המרכז הרפואי ה-7 של הקופה" בבירת הנגב. אדוני ראש" הרשות, אנחנו "מודעים לכך שהעיר באר שבע בראשותך נמצאת בתקופת פיתוח, כעיר המטרופולין של הדרום והנגב, ולכן אנו שמים כאן דגש. אין ספק שעם התרחבותה של העיר, תרחיב גם 'לאומית' את שירותיה, ונשמח לפתוח פה מרכזים רפואיים נוספים, כמו המרכז הרפואי, שאותו אנחנו חונכים היום. היום, ל'לאומית' בבאר שבע יש כ-19 אלף לקוחות, והמרכז הרפואי החדש שייך לאזור נגב כפרי בקופה, המשרת כ-55 אלף לקוחות, שמעניק שירותים ב-25 מרכזים רפואיים מרשימים של 'לאומית'".

אלון סקר בפני הנוכחים את התקדמותה של הקופה בשנים האחרונות והפיכתה לקופת החולים הדיגיטלית הראשונה בישראל. כבר כיום, חלק ממבוטחי "לאומית" יכולים להזמין תור בווידיאו, ולקבל שירות רפואי מהרופא האישי שלהם דרך הטלפון הסלולרי ובמהלך שעות העבודה. המנכ"ל אמר: "אצלנו בקופה, אדוני ראש העירייה, הלקוח הוא במרכז העשייה שלנו, ואנו שואפים להעניק ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר, כמו שראוי שתנהג מערכת ציבורית, המשרתת את לקוחותיה. המטרה המרכזית של המרכז הרפואי החדש בבאר שבע היא להמשיך ולשפר את השירות ללקוחותינו, ולהביא לידיעת הציבור הרחב בעיר את יכולותיה המקצועיות של 'לאומית', במטרה להגדיל עוד יותר את חלקה של הקופה", בבירת הנגב, ואני מצפה מצוות הסניף באופן אישי להמשיך ולהגדיל את כמות הלקוחות".

דנילוביץ' בירך את "לאומית" על פתיחת המרכז הרפואי, והדגיש שהוא שמח לשמוע שהקופה מתקדמת מבחינה דיגיטלית, וחושבת כל הזמן איך לשפר ולקדם לטובת לקוחותיה, כפי שגם הוא עושה בעירייה, זאת מכיוון שמי שקופא על שמריו רק נסוג לאחור, ולא מתקדם. הוא גם הודה לראשי הקופה על פתיחת הסניף דווקא בלב השכונה הוותיקה ד', ודבר זה ייתן דחיפה חזקה לקידום בריאות מבוטחי "לאומית" בשכונה.

ולסיום, הרב דרעי קבע את המזוזה בכניסה לסניף, ואיחל לכל הנוכחים באירוע רק בריאות, ושמי שייכנס למרכז הרפואי לא יזדקק לטיפול, אלא רק לעזרה ראשונה קלה, וייצא בריא לביתו.

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה