בריאות

מצטיינים ב"סורוקה"

בריאות13 באוגוסט 2018    3 דקות
0

בטקס חגיגי, הוענקו באחרונה, תעודות למתמחים ולסטז'רים מצטיינים ותעודות הוקרה לרופאים שעברו בהצלחה מבחני שלב ב'

מצטיינים ב"סורוקה"
הצטיינות בפנימיות. מנהל מחלקה פנימית ב' ד"ר נמרוד מימון, ד"ר גבע ומנהלת הסיעוד במחלקה יפה טרבלסי | צילום: רחל דוד, "סורוקה"

בטקס השנתי להענקת תעודות הצטיינות ל-13 מתמחים ו-17 סטז'רים, שהתקיים בשבוע שעבר בבית החולים "סורוקה", חולקו תעודות הוקרה מטעם מנהל בית החולים ואב"ג וועדת התמחות וסטז' (בראשות מנהל מחלקה פנימית ו', ד"ר לאוניד ברסקי, הכוללת את יו"ר ועדת סטז' ד"ר אורי יואל, ומזכירת היחידה קרן ממן) וכן ניתנו תעודות ל-64 רופאים, שעברו באחרונה בהצלחה את מבחני שלב ב' במקצועות הבסיס והעל בהתמחות.

ל"שבע" נמסר, ש"המשותף לכולם הוא מסירות ללא גבול, השקעה ואמונה, שניתן ללמוד תוך אתגר, הנעה צוותית, מודל לחיקוי ומימושו של חזון". המתמחים המצטיינים הם ד"ר שחר גבע-רובינסון מהחטיבה לרפואה פנימית (מחלקה פנימית ב'), ד"ר יעל גולן גם היא מאותה חטיבה (מחלקה פנימית ו'), ד"ר ירון זנתי מאותה חטיבה (מחלקת עור ומין), ד"ר ענת נבו-שור מהמכון לגסטרו-אנטרולוגיה, ד"ר ננסי בוניאל מהמכון לרדיולוגיה אבחנתית, ד"ר מג'די אמטיראת מהחטיבה למיילדות וגינקולוגיה (מחלקת נשים ב'), ד"ר יעל באומפלד גם היא מהחטיבה למיילדות וגינקולוגיה (מחלקת נשים א'), ד"ר אורן זיו מהחטיבה לרפואה כירורגית (מחלקת אף אוזן גרון), ד"ר חזי פרסטר גם הוא מהחטיבה לרפואה כירורגית (המחלקה האורתופדית), ד"ר רן קורמס מטלוב מאותה חטיבה (מחלקת עיניים), ד"ר יניב פיינגלרנט מהחטיבה לרפואת ילדים (מחלקת ילדים ד'), ד"ר נסאר ראוף גם הוא מהחטיבה לרפואת ילדים ומילדים ד' וד"ר שירי סביר מחטיבת הרדמה.

מתמחה מצטיינת. ד"ר בוניאל עם מנהל מכון הדימות, פרופ' אילן שלף | צילום: רחל דוד, "סורוקה"

הסטז'רים המצטיינים הם ד"ר אלמכאוי רים, ד"ר אקסלרוד דקלה, ד"ר ארואס נגה, ד"ר ברנדשטטר תום, ד"ר גלעד דוד, ד"ר דאיה משה, ד"ר דמתי פנחס ניסים, ד"ר וקסמן אוריאל, ד"ר זשוראוועל שמואל אלחנן, ד"ר לוי נמרוד דוד, ד"ר ליפשיץ אופיר, ד"ר מרק תומר, ד"ר מרק סיוון, ד"ר פרץ לידור, ד"ר צור עדילי, ד"ר קריספל יונתן וד"ר קוגן בוריסלבה.

סגנית מנהל "סורוקה" ואחראית על התמחות וסטז' בבית החולים, ד"ר רויטל לוי-חברוני: "המתמחים והסטז'רים שלנו צלחו משוכות ואתגרים רבים, במטרה להגשים את חלומם, ולקצור הישגים מרשימים בעולם הרפואה. הישגיהם והצלחתם מביאים ל'סורוקה' כבוד והערכה רבה. אנו פועלים רבות למצב ולהעצים את הסטז'רים שלנו; בשנים האחרונות, הוספנו מסלולי התמחות ברפואת ריאות, שיקום וכירורגיית פה ולסת. בוגרים איכותיים רבים, מבוגרי הפקולטה לרפואה בבאר שבע, מבתי ספר לרפואה מרחבי הארץ ומבתי ספר לרפואה בעולם, רוצים לקבוע את עתידם בבית החולים 'סורוקה'".

 

מתמחה מצטיין, ד"ר זיו עם מנהל מחלקת אף אוזן גרון, פרופ' דניאל קפלן | צילום: רחל דוד, "סורוקה"

מנהל בית החולים, ד"ר שלומי קודש: "המתמחים שלנו הם דור העתיד של הרפואה בנגב, והמשאב האנושי הוא התשתית החשובה ביותר ב'סורוקה'. הישגי המתמחים והצלחתם מביאים לבית החולים, ובמיוחד למתמחים, כבוד והערכה עצומה. אני מברך את המצטיינים ואת בוגרי שלב ב'; זוהי משוכה לא פשוטה, ומדובר בציון דרך בעבור כל אחד מהם. בנוסף, אני מברך על שיתוף הפעולה עם הפקולטה לרפואה ואת הרופאים הבכירים שבמחלקות, המשקיעים זמן ללימוד ולהדרכת מתמחים וסטז'רים. שיתוף הפעולה בין הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון ל'סורוקה' הוא קרקע פורייה לצמיחה של דור העתיד של הרופאים הטובים בישראל".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה