בריאות

מנציחים את פרופ' קריסטל

בריאות12 ביוני 2018    דקה אחת
0

בית החולים "סורוקה" קיבל תרומה ממשפחתו של הרופא הבכיר לרכישת מכשיר אולטרה סאונד למכון בריאות השד

מנציחים את פרופ' קריסטל
"דמות מוכרת, מוערכת ואהובה". מימין, ד"ר קודש, , מ"מ מנהל מרכז השד ד"ר רוית אגסי, מנהל מכון הדימות ד"ר אילן שלף וד"ר מירה קריסטל | צילום: דינה פרנקל, "סורוקה"

פרופ' פבל קריסטל ז"ל, שבמשך 15 שנה שימש כרופא בכיר ומומחה בתחום דימות השד במרכז בריאות השד שבבית החולים "סורוקה", הלך לעולמו בטרם עת, יונצח ב"סורוקה". ל"שבע" נמסר, שפרופ' קריסטל פרסם מאמרים מדעיים עם תגליות משמעותיות בתחום דימות השד בספרות המקצועית העולמית, והיה מוערך מאוד בתחום המקצועי ואהוב מאוד בשל אישיותו; אנושיותו הייתה בולטת ויוצאת דופן, והוא התייחס לכל אדם באשר הוא אדם, והיה רופא אכפתי ומסור למטופליו.

משפחתו בחרה להנציח את זכרו במתן תרומה לרכישת מכשיר אולטרה סאונד למכון בריאות השד, שנחנך באחרונה, בטקס מרגש בהשתתפות בני משפחת קריסטל, עמיתיו ומכריו בבית החולים.

אימו של הפרופ' המנוח, ד"ר מירה קריסטל, שעבדה במשך שנים רבות במרפאות "הכללית" במחוז, נאמה בהתרגשות בטקס: "אף על פי שחייו נקטעו בגיל צעיר, ב-50 שנותיו הצליח פבל להשיג את מה שרוב האנשים לא יכולים להשיג בגיל 100. התשוקה של פבל לעזור לאחרים לעולם לא תישכח".

ומנהל "סורוקה", ד"ר שלומי קודש, סיכם: "פרופ' קריסטל היה דמות מוכרת, מוערכת ואהובה" בבית החולים. "כל מי שזכה לעבוד במחיצתו, זכה להכיר רופא שירותי, שתמיד נכון לעזור. הידיעה על פטירתו בטרם עת הכתה אותנו בתדהמה, והוא נותר קרוב לליבנו גם אחרי לכתו. אנו מודים לבני משפחתו על התרומה לזכרו, ומבטיחים לשמר את זכרו. יהי זכרו ברוך".

כתבות נוספות בבריאות

0

דנילוביץ' סייר באתר הבנייה של בית החולים...

הנהלת אסותא אירחה את ראש עיריית ב"ש כשנה לפני פתיחתו הצפויה של המרכז הרפואי החדש

בריאות29 באוגוסט 2023    3 דקות
0

אירוע מיוחד לשמירה על בריאות הקהילה האתיופית...

יחד עם קופת החולים 'כללית' התקיים ערב הסברה בנושא מניעת מחלות כליה בקרב חולי סכרת ויתר לחץ דם בשפה האמהרית

בריאות13 באוגוסט 2023    דקה אחת

כתיבת תגובה