רכילות ולילה

הדבר הבא

רכילות ולילה6 באוקטובר 2021    3 דקות
0

קבלו את גאיה כחילה, בת 17 ועושה את צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות ולנו יש תחושה, שתשמעו עליה עוד הרבה

הדבר הבא
צילומים: לירן מור

קבלו את גאיה כחילה, רק בת 17 וחצי אבל אנחנו מסמנים אותה כבר מעכשיו כשם שאתם תשמעו עוד הרבה. כחילה היא תלמידת כיתה יב' במקיף ז בבאר שבע ודוגמנית. כחילה מגיעה ממשפחה ספורטיבית כשאת אביה ואחיה אתם וודאי מכירים: "אני מאוד אוהבת לעשות ספורט בשעות הפנאי שלי , ספורט זה חד משמעית חלק ממני וגם מהמשפחה שלי. אבא שלי אהוד כחילה היה שחקן כדורגל שהיה צעיר והיום הוא מאמן כדורגל ואחי טל כחילה כדורגלן פעיל. מגיל קטן הם דאגו לקחת אותי איתם לאימונים ככה שאקבל מוטיבציה לעשות ספורט שאגדל ואת האמת זה ממש עבד להם. היום אני עושה ספורט לפחות 3 פעמים בשבוע ואני גם נהנית מזה. בכיתה יב' יש המון עומס של מבחנים ועבודות והספורט הוא המקום שאני בורחת אליו ושוכחת מהכל. ביום יום שלי אני גם נורא מעורבת בתחום האופנה והדוגמנות אני קוראת הרבה מאמרים של מעצבים ומעצבות בין לאומיים כדי לדעת מה הטרנדים העכשוויים ואיך להצליח הכי טוב שאפשר. אני רואה הרבה תצוגות אופנה ברשתות החברתיות, במיוחד עכשיו שזה שבוע האופנה בפריז. בנוסף אני נורא אוהבת לרכב על סוסים. בגיל 5 אבא שלי קנה לי סוס ומאז זה פשוט סיפור אהבה".

לאחרונה כחילה גם השתתפה בקליפ החדש של הזמר משה פרץ: "הגעתי לצילומי הקליפ דרך הסוכנת שלי אורית שרף. זו היתה חוויה כיפית ומיוחדת עם אנשי מקצוע מהטובים בארץ. מעבר להיותו זמר מוכשר, משה עצמו הוא אדם מקסים שכיף לעבוד איתו. אז אני באמת מרגישה שזכיתי. מעבר לזה היו לי עוד כמה עבודות אבל בתקופה האחרונה הדוגמנות הפכה אצלי למקצועית ורצינית יותר. מאז שהייתי ילדה היה ברור לכולם שזה הכיוון. אני זוכרת שבגיל 6 ביקשתי מאמא שתפיק לי יום הולדת טופ מודל עם מסלול של תצוגת אופנה . זה פשוט משהו שתמיד נמשכתי אליו , ודרך אגב אמא סיפרה לי שהרופא בחדר לידה אמר לה שאני אהיה דוגמנית רק בגלל הגפיים הארוכות שלי ובאמת הוא צדק והיום אני 1.79 מטר. אני מאוד אוהבת את זה. מישהו חכם אמר פעם ״תעשה מה שאתה אוהב ולא תצטרך לעבוד יום אחד בחייך״ ואני פשוט אוהבת את זה עם כל הקשיים. מבחינתי זו הגשמת חלום".

ממי את שואבת השראה?

"ההשראה שלי היא חד משמעית קאיה גרבר ,דוגמנית ושחקנית אמריקאית. היא מיוחדת ומרשימה , היא עשתה תצוגות אופנה וקמפיינים לכל המותגים הנחשבים בעולם , היא פייטרית ברמות , לא רואה ממטר . וחוץ מזה אני מרגישה שאם הייתי פוגשת אותה היינו החברות הכי טובות, יש לנו וויב דומה, היא ספורטיבית ברמות בדיוק כמוני, היא קלילה ומצחיקה ובנוסף יש לנו שם דומה, גאיה – קאיה".

מה החלום שלך?

"החלום הגדול הוא להצליח בחול ולדגמן למותגים ולמעצבים הנחשבים ביותר בעולם. מאז שהייתי קטנה זו השאיפה שלי. לאחרונה חתמתי בסוכנות דוגמנות שמייעדת אותי לעבודה בחו״ל ואני מוכנה לעבוד קשה כדי להגשים את חלום הדוגמנות שלי".

 

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה