רכילות ולילה

מגשימה חלומות בלבן

רכילות ולילה22 במרץ 2021    2 דקות
0

המעצבת עדן טייב השיקה קולקציית כלות ראשונה וכבר חולמת בגדול

מגשימה חלומות בלבן
צילום: אבי פרי

תגידו הרבה מזל טוב ובהצלחה למעצבת עדן טייב מבאר שבע שהוסיפה לעצמה עוד תואר, מעצבת שמלות כלה. טייב מעצבת שמלות ערב כבר כמה שנים ומעידה שהאהבה לאופנה תמיד היתה אצלה: "האהבה שלי לעיצוב אופנה היא מילדות. אני זוכרת את עצמי כבר בכיתה ג׳ מציירת סקיצות במחברת, מחברת שמלווה אותי עד היום". היא מספרת וממשיכה: "מאז ומתמיד השקעתי בלבוש והשתדלתי תמיד לשדרג כל פריט שקניתי ולהביא את עצמי לתוכו. סבא שלי, פיירו, היה מעצב אופנה בפריז ואולי משם האהבה הגיעה".

עדן טייב

טייב הלכה עם החלום שלה צעד קדימה: "ההחלטה להפוך את התחביב למשהו עסקי ורחב הרבה יותר היתה לא פשוטה וגררה לא מעט תהיות אבל התשוקה ואהבה לדבר גברה על כל פחד ומכשול. בדיעבד, אני כל כך שמחה על זה, אין ספק שזו הייתה הבחירה הכי משמעותית ונכונה בחיי. ככל שהזמן עבר והרעיונות התממשו ליצירות כמות הפידבקים והפירגונים רק הלכה והתעצמה מה שגרם לי ללמוד ולהעשיר עוד את הידע שלי בתחום. ידעתי שאני עושה משהו טוב ויותר חשוב מזה, גורמת טוב ושמחה ללקוחות שלי. היום יש לי סטודיו משלי והשאיפה שלי היא להתפתח ולפתוח חנות משלי גם בחו"ל. אני מאמינה שהכל זה תהליך בחיים.  צריך להשקיע, לאהוב ולהיות עם תשוקה מטורפת לעשייה".

טייב עם שמלת ערב בעיצוב שלה

כאמור טייב הוציאה ממש בימים אלה קולקציית כלות ראשונה: "לפני שנה הגיעה הקורונה בהפתעה רבה לכולנו וגם אני, כמו כל העוסקים בתעשיית האירועים מצאתי את עצמי בהדממה. בהתחלה זה היה מפחיד ומוזר, כי את שואלת את עצמך לאן הולכים מכאן עכשיו, מה יהיה עכשיו. החלטתי לא להתעסק בספקולציות וחששות והבנתי שדווקא מהמשבר הזה אני אצא חזקה יותר. לפני חמישה חודשים החלטתי שאני רוצה להתחיל לעצב שמלות כלה ולהיות חלק מהיום הגדול של כל אישה שתבחר בי לעצב את שמלת הכלה שלה.  החלטתי שזה הזמן להתחיל ולבנות את קולקציית שמלות הכלה הראשונה שלי.  לעצב שמלות כלה מבחינתי זה משהו שחיכית לו כל חיי וברגע שהוצאתי את הקולקציה הבטן שלי התהפכה מהתרגשות. התהליך היה לא פשוט, איך לצלם, איפה לצלם, כי זו הפעם הראשונה. למזלי, היה מי שעזר לי וכיוון אותי, ואני מאוד גאה בתוצאה ומפה השמיים הם הגבול.  אני מאחלת לעצמי להמשיך ליצור ולהגשים את עצמי כל יום מחדש".

שמלה מקולקציית הכלות הראשונה שלה

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה