רכילות ולילה

התרגשות ברמה של כלה

רכילות ולילה13 בינואר 2021    דקה אחת
0

בזמן שכולנו נכנסנו לסגר שלישי, ענבר ארז חוגגת בהוואי יום הולדת והצעת נישואין

התרגשות ברמה של כלה

תגידו הרבה מזל טוב לענבר ארז, שבימים כתיקונם אנחנו מעדכנים אתכם על מעלליה באל איי. אז גם השבוע יש לנו עדכון, אבל הפעם עדכון מאוד מרגש. בסוף השבוע האחרון ארז הופתעה על ידי בן הזוג יוסי בן אבו שכרע ברך והציע נישואין. זו היתה כמובן סיבה טובה לתפוס שיחה עם ארז מחגיגות יום ההולדת שלה בהוואי. ארז מספרת איך הכירה את הארוס הטרי: "הוא גר בארה"ב 5 שנים והוא הגיע לחתונה של החבר הכי טוב שלו שהתחתן עם חברה מאוד טובה שלי. בחתונה רק התראנו ואחרי שבועיים אני שלחתי לו הודעה והתחלנו לדבר בהודעות, משם לא הפסקנו לדבר עד שהגעתי לבקר אותו בלוס אנג'לס".

כאמור, בסוף השבוע, בן אבו כרע ברך והציע נישואין: "ההצעה הייתה בהוואי, נחתנו בחמישי ולא חשדתי שיציע לי עם הנחיתה. אם כבר, חשבתי שזה יקרה ביום שבת, אבל הוא הפתיע והקדים. התרגשתי בטירוף, בכיתי בלי סוף, ראיתי את כל החברים והמשפחה בזום וחברה שלי עזרה לו לארגן את הכל. למרות התקופה ולמרות המרחק, כל כך שמחתי שכולם הצליחו להיות איתנו ברגע המרגש הזה, זה היה בחמש בבוקר בארץ וכולם פשוט היו בזום וזה היה מדהים".

צילום: אירה קפטה

ארז גם מצהירה שהחתונה תתקיים בארץ עם כל החברים והמשפחה: "החתונה תתקיים בארץ. אני מתגעגעת בטירוף לכולם, לכל המשפחה לכל החברים, אני מתכננת להגיע במרץ הקרוב, ובעזרת השם החתונה תתקיים בקיץ הקרוב וכבר עכשיו אני יכולה להגיד שאני מאוד מתרגשת".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה