רכילות ולילה

מדובאי באהבה

רכילות ולילה10 בדצמבר 2020    2 דקות
0
מדובאי באהבה
צילומים: אלבום אישי

בימים בהם טיסות לחו"ל הפכו למאתגרות ומדינות מעטות נחשבות ל"ירוקות" כל פנינה תיירותית הופכת ליהלום, בטח כזו שחדשה עבור הישראלים. דובאי היא דוגמה מצוינת ליעד החם ביותר (ואולי היחיד) לישראלים בחודש האחרון. כמובן שגם לבאר שבע יש נציגות מכובדת שכבר ביקרה בדובאי, אחת כזו היא הדוגמנית שחר חיון (20) שביקרה שם וחזרה עם חוויות: "יחד עם הסוכן שלי טסנו לכמה פגישות עבודה, סוכנויות צילומים לעבודה משותפת בהמשך. הזמינו אותם לשם לפגישות לקראת שיתוף פעולה עם דוגמניות מישראל לקמפיינים שונים. ניצלנו את הזמן בין לבין קצת לבלות ולהכיר את דובאי. הייתי אמורה לטוס לשם שוב בעוד כמה ימים אבל גלל אילוצי לוז זה נדחה".

חיון הספיקה להכיר את דובאי במשך שבוע ומודה שהעושר הוא באמת מנקר בעיניים אבל מה שבעיקר הרשים אותה שלפחות לכמה ימים, היא התנתקה קצת משגרת הקורונה והמחשבות על סגר שלישי: "אתה מרגיש שאתה בעולם אחר. אתה עושה בדיקת קורונה בכניסה למדינה אבל אתה כשאתה מטייל אתה מרגיש שאתה נמצא במקום אחר. וזה לא אומר שהם לא שומרים, הם מגלים אחריות, במועדונים שהיינו אין רחבת ריקודים אתה יושב בלאונג'ים אבל אתה מבלה, שזה כבר אחרת מהאווירה אצלנו. הכל שם גדול יותר, זה עולם של דמיונות, אי אפשר להתחרות בעושר הזה".

חיון אגב מוציאה "אזהרת מסע" משלה, לפחות לגבי המחירים, "אנשים קיבלו סטירה מהמחירים כי חשבו שהם מגיעים לאילת. דובאי מאוד יקרה, לא זול לחיות פה. אולי הטיסות והמלונות לא זולים אבל כל השאר יקר. המסעדות, הכל. במקומות מסוימים מוכרים לך קולה ב-40 שקל. אבל דובאי מהממת וכל אחד צריך לנסוע ולחוות אותה, זו חוויה מהממת, הכל הרבה יותר יפה והרבה יותר גדול, שם מלמדים אותך שגם השמיים הם לא הגבול".

ומה לגבי היחס לישראלים, נוקשות בהתנהלות?

"מבחינת ישראלים אני לפחות הרגשתי שהתייחסו אליי כמו למלכה. שומעים שאנחנו ישראלים ומתלהבים. באמת מתייחסים אלינו כמו למלכים. מבחינת כל השאר אז הכל שטויות. לא הרגשתי שום דבר אחר בהתנהלות בדובאי. כנראה שאבו דאבי ותר מחמירים אבל כשהגענו גם לי לא היה נעים לרדת מהחדר במלון עם חצאית ושורט והבנתי שזה ממש לא נכון. יש מקומות שלא יכניסו אותך אם את לא מכוסה אבל כמעט בכל המקומות יש חופשיות ויש הבנה".

 

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה