רכילות ולילה

MISSGUIDED הושקה בסינמה סיטי באר שבע

רכילות ולילה5 באוגוסט 2020    דקה אחת
0

החנות הראשונה בישראל הושקה עם הפרזנטורית של המותג בארץ, טיילור מלכוב

MISSGUIDED הושקה בסינמה סיטי באר שבע
חיים סקאל, מיכל סקאךל, טיילור מלכוב, עמירם בנט ויואב בסן. צילום: יחסי ציבור

מותג האופנה MISSGUIDED הגיע לישראל ובאר שבע זכתה להיות המקום הראשון בו חנות המותג מושקת, במתחם הסינמה סיטי. לאירוע הפתיחה הגיעו הפרזנטורית של המותג בישראל, אושיית הרשת, טיילור מלכוב, הבעלים והיו״ר של חברת סקאל אחזקות חיים ומיכל סקאל, מנכ״ל החברה, יואב בסן, מנכ״ל מתחם סינמה סיטי באר שבע, עמירם בנט ומנהלת השיווק של המתחם, עדי טוויטו.

עדי טוויטו מנהלת שיווק סינמה סיטי באר שבע וטיילור מלכוב צילום: יח"צ

במסגרת האירוע הגלאמי הציעו בחנות הקונספט של המותג הבינלאומי המוביל בגדי ים במחיר של פאונד אחד וכמובן את הקולקציה החדשה והלוהטת של המותג.

MISSGUIDED הוא מותג צעיר, בועט, "גלאמי" ומלא בסטייל בו תוכלו למצוא קולקציות עשירות של בגדים, שמלות ואביזרים כולל נעליים ותיקים, וכן מוצרי ביוטי איכותיים, מותג שעוד לא נראה כמותו – מעז ונועז.

עמירם בנט, מנכ״ל סינמה סיטי באר שבע: ״אנו שמחים כי חברת סקאל אחזקות בחרה לפתוח את החנות הראשונה של המותג הבינלאומי בארץ דווקא אצלנו במתחם סינמה סיטי באר שבע. נמשיך להוביל את חוויית הבילוי והפנאי החדשה של תושבי באר שבע והסביבה״.

חיים סקאל, מהבעלים של חברת סקאל אחזקות: "לפתוח בב"ש בירת הנגב זאת אמירה חברתית שמתאימה לחברה הבינלאומית ולי כבעלים בישראל דווקא את הבשורה לצעוק מהפריפריה ולהרים פה את הרעש האופנתי במקום של תרבות פנאי ואופנה ברמה בינלאומית"

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה