רכילות ולילה

החליפו מדים

רכילות ולילה20 בפברואר 2020    דקה אחת
0

כשבועיים לאחר סגירת חלון ההעברות, חנן ממן ואנתוני וארן משתפים פעולה

החליפו מדים
"המאמן ליום אחד". חלק מהשחקנים בסט הצילומים | צילום: מלכיאלה בן שבת

45 שחקני ליגת העל שעברו בחלון ההעברות של ינואר הגיעו באחרונה לסטודיו של צלם הפורטרטים טל גבעוני, לצילומי תדמית במדי הקבוצות החדשות, שישמשו אותם בעונה הקרובה. בין השחקנים, אלירן עטר שעבר ממכבי תל אביב לבית"ר ירושלים, שיר צדק שחזר לשחק בבאר שבע, אנתוני וארן שעבר מבית"ר להפועל באר שבע, חנן ממן שעבר מהפועל באר שבע לבית"ר ירושלים ועוד רבים אחרים.

חנן ממן. עבר מהפועל לבית"ר | צילום: טל גבעוני ומלכיאלה בן שבת

נראה שעל המגרש הם מתחרים זה בזה, אבל מאחורי עדשת המצלמה השחקנים שמרו על אווירה מעולה. "השחקנים עוברים מקבוצה לקבוצה, כך שכולם מכירים אחד את השני וכולם חברים", סיפר גבעוני והוסיף: "השחקנים כבר מתורגלים בעמידה מול המצלמה, והם משתפים פעולה. אפשר להרגיש אנרגיה טובה של קבוצה, גם בצילומים. לדוגמה, בזמן האחרון, הייתה להפועל תל אביב סדרת ניצחונות, ואפשר להרגיש את השמחה שלהם בכל מה שהם עושים".

אנתוני וארן. עבר מבית"ר להפועל | צילום: טל גבעוני ומלכיאלה בן שבת

הצילומים נמשכו יומיים, כשאת התוצאות אתם יכולים כבר לראות בימים אלה. תוצאות הצילומים (וידאו וסטילס) ילוו את השחקנים לאורך כל העונה הקרובה כחומר פרסומי בכל מה שיידרש. כמדי שנה, מצלם גבעוני את השחקנים, כשלצידו צוות הפקה הכולל מאפרים, עורכים, אנשי הפקה ומעצבי פוטו-שופ. בסך הכל, הצלם טל גבעוני מצלם כל שנה כ-500 שחקני כדורגל במדי הקבוצות בליגת העל. ההפקה האחרונה התמקדה, כאמור, בחלון ההעברות של ינואר. "אני אוהב כדורגל, כך שכיף לי לפגוש את השחקנים מחוץ למגרש, ולהיות המאמן ליום אחד", סיכם גבעוני את החוויה.

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה