רכילות ולילה

חגיגת קולנוע ב"יס פלאנט" באר שבע

רכילות ולילה15 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

מבקרים רבים הגיעו להקרנת טרום בכורה חגיגית של סרט בינלאומי ב"יס פלאנט" באר שבע

חגיגת קולנוע ב"יס פלאנט" באר שבע
חוויה מטורפת. שחקני הפועל באר שבע, חלק מהנוכחים בהקרנה המיוחדת | צילום: דיאגו מיטלברג

הקרנת טרום בכורה חגיגית של הסרט "ג'ומנג'י: השלב הבא", בכיכובם של דווין "דה רוק" ג'ונסון, ג'ק בלאק וקווין הארט, נערכה באחרונה באולמות המיוחדים של yes planet באר שבע (IMAX, ScreenX ו-4DX).

ל"שבע" נמסר, שבין המבקרים שנהנו מסרט האקשן מלא ההומור נצפו צוות ושחקני הפועל באר שבע בכדורגל, מנכ"לים, עיתונאים ומובילי דעה; כולם הגיעו לבלות ולבחור איך לצפות בסרט החדש באחת מחוויות הצפייה הייחודיות שבמתחם.

הכדורגלן מאור מליקסון בחר לצפות בסרט באולם ה-4DX, אבל רגע לפני הקדיש זמן כדי להצטלם עם העוברים והשבים. מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים דווקא בחר לראות את הסרט באולם החדש ביותר של הקולנוע screenX עם חוויית צפייה של 270 מעלות, ומנכ"ל "תבליני מימון" ו"מימונס אפייה" אברהם מימון סיפר שהוא והחברים שלו בחרו דווקא באולם ה-IMAX כי הוא שמע שזו חוויית צפייה מטורפת. בסוף הסרט סיפרו מימון וחבריו שאכן כך היה.

עוד נצפו באירוע מנכ"לית מפעל "נגב מינרלים" עופרה חן, מנכ"לית מפעל "חסין אש" טלי חדד, דוברת הסינפונייטה שגית בכר, מנכ"ל מפעל "מטלקט" רן מימון, איש העסקים גיל בליסטרא, הקבלן שי חמו, איש העסקים גבי נגר, דניאלה גז מכי"ל ועוד ועוד.

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה