רכילות ולילה

צדיקים וצדיקות

רכילות ולילה8 בנובמבר 2019    2 דקות
0

לא רק חיים הכט יצא צדיק: גם לוין לא נעלמה, חלפי עובדת קשה, טוויטו מתחזקת ועוד

צדיקים וצדיקות

אפרת דלויה החליטה שהיא רוצה כמה ימים של שקט. אז היא לקחה לה חופשה קצרה באילת.

זוכרים שסיפרנו לכם על החינה של פיאנה קיגל? אז בשבוע שעבר גם התקיימה החתונה הנוצצת כשקיגל החליפה 3 שמלות, בעיצוב של מי אם לא, החברה הטובה עדן לוי.

קיגל | צילום: אלבום אישי

חושן איטח, רק כיתה יב' וכבר מפזרת גלאם ויופי בכל מקום. בשבוע שעבר, איטח יצאה לטיול השנתי עם השכבה לאילת והשתלבה מצוין בנוף המדברי.

איטח | צילום: אלבום אישי

את עדי איטח, האחות הגדולה לבית משפחת איטח, תפסנו בחינה של החברים הטובים קובי מויאל וספיר, עם הסטייל הייחודי שלה.

איטח | צילום: אלבום אישי

בר רובין לא חששה מהקור ההולנדי וטסה לה לחופשה קצרה באמסטרדם. אל תדאגו, היא התלבשה חם.

רובין | צילום: אלבום אישי

שישי האחרון, תאטרון הפרינג' בבאר שבע. ממשיכים בתנופת המזרח התיכון החדש. נדב הייבלום, מנהל השיווק של התיאטרון נראה מחויך במיוחד יחד עם קובי אדרת ושאר שחקני התיאטרון.

הייבלום | צילום: אלבום אישי

די.ג'יי דני די הא כבר מזמן די.ג'יי בינלאומי שמנגן באירועים בכל העולם. אחרי ביקור בלאס ווגאס, בסוף השבוע הוא כבר עשה את דרכו ללוס אנג'לס לנגן בחתונה חגיגית סטייל באר שבע.

צילום: אלבום אישי

אתם רגילים לראות את עמית חיה טוויטו עם "מדי עבודה", מבשלת ומכינה ארוחות גרנדיוזיות. אבל אם שכחתם שטוויטו גם מתחזקת פיגורה לא רעה, אז קבלו אותה באירוע אותו פקדה בשבוע שעבר.

טוויטו | צילום: אלבום אישי

אוראל חלפי עבדה קשה בכל הסופ"ש האחרון כשארזה לקראת המעבר לדירה החדשה. היא אפילו מצאה תמונה שלה מגיל קטן. אחרי האריזות, צריכים קצת אווירת בילויים, וחלפי הגיעה, איך לא, ל-11'.

חלפי | צילום: אלבום אישי

חיים הכט נבחר להוביל את קמפיין הפרסום של "הבלוק האדום" שמייצר מפעל חסין אש. הקמפיין בעלות מאות אלפי שקלים והוא יעלה בערוצי הטלוויזיה השונים, ברדיו וברשתות החברתיות. הקמפיין החדש מציג את הבלוק האדום כבלוק חדשני תוצרת הארץ, ידידותי לסביבה, בעל תקן ל"מבנה חסין קליעים" ובעל יכולות בידוד תרמי ואקוסטי מצוינות.

הכט | צילום: בן גבאי

הרבה זמן לא ראינו במדור את גל לוין. זה לא שהיא נעלמה, היא פשוט עסוקה כל היום. אז השבוע הצלחנו לתפוס אותה מברמנת בפאב ה"בלנדר".

לוין | צילום: אלבום אישי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה