רכילות ולילה

"Ravel Beauty Booty"

רכילות ולילה28 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

השבוע אנחנו רוצים להציג לכם את רוול נוסינוביץ' בת ה-22, מאמנת כושר אישית ומדריכת סטודיו אירובי, עיצוב וחיזוק

"Ravel Beauty Booty"
רוול | צילום: אלבום אישי

נוסינוביץ' תתחיל בקרוב תואר בחינוך גופני: "כל חיי עוסקים בספורט, זה התשוקה, הרוגע, הנחת והאהבה שלי בחיים. באתי מבית מאוד ספורטיבי", היא אומרת. "אמא שלי מורה למחול מודרני ובלט קלאסי מעל 20 שנה ומורה בבית ספר יסודי לאומנויות ברמות – ״הרצוג״. אבא שלי עלה מארגנטינה לארץ כשהוא כבר היה עם תעודת מאמן כושר. הוא מפתח גוף וחולה על ספורט".

רוול | צילום: חיים כהן

בשעות הפנאי אתם יכולים לראות אותה באימוני כושר אישיים בחדר הכושר ״אייקון פיטנס״ בפארק ההייטק בגב ים בבאר שבע. "מיתגתי את עצמי בשם "Ravel Beauty Booty", זה בא מהמקום שחשוב לי לייצג ולהראות לכל אותן נשים שחושבות שמודל היופי היום זה הרזון. זה לא נכון בכלל. אישה צריכה להיות חזקה, סקסית ושתמיד יהיה קצת מה לתפוס. אני מרגישה שאני יכולה להשפיע לטובה, להעצים ולחזק המון נשים מהמקום שלי, המקום הבטוח שלי. המטרה שלי היא לתת למתאמנות שלי את המודעות להבין מה הן שוות, להסתכל מול המראה כל בוקר ולהגיד 'ואו מי זו השווה הזה?!' ולאן הן מסוגלות להגיע. אני תמיד אומרת להן ואני מאמינה באמונה שלמה במשפט שאומר שאם תעשה טוב לגוף שלך ולא תזניח אותו, הגוף שלך יעשה לך טוב בחזרה".

ואם אתם שואלים, אז לנוסינוביץ' יש גם חבר. "יש לי בן זוג מושלם, נוי גובר, שיש לו רשת של מסעדות מזון בארץ שנקראת 'הפרה'. הוא בן זוג מפרגן, דוחף והדבר הכי חשוב לי בעולם".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה