רכילות ולילה

דו"ח המבקר

רכילות ולילה27 באוגוסט 2019    דקה אחת
0
דו"ח המבקר
צילום: רשת ג'מס

לפני כחודשיים, נפתח בפארק ההייטק גב ים בבאר שבע הסניף ה-12 של רשת הברים ג'מס. בדומה לשאר 11 המקומות של ג'מס ברחבי הארץ, גם בבאר שבע מציעים 9 סוגי בירות הייחודיים לג'מס. לצד הבירה, מוגשים בג'מס באר שבע גם כל מנות הדגל של הרשת. כתבנו ביקר בבר וחזר עם רשמים.

הג'מס לא דומה לבר אחר בעיר. המיקום שלו בלב פארק ההייטק מביא עימו אוכלוסייה מגוונת. מצד אחד, עובדי הייטק שבדיוק סיימו את עבודתם ורוצים לשבת על בירה סטייל לונדון, וחבר'ה צעירים שמגיעים לטעום מהסניף המקומי.

למנות ראשונות לקחנו את הירקות בטמפורה ואת הכנפיים החריפות. מנת הירקות היא נשנשום מצוין לתחילת הארוכה, הגזר בולט מעל כולם. מנת הכנפיים היא אולי המנה התואמת ביותר לתפריט שאי פעם נתקלנו. בתפריט מצוין כי הן "חריפות אש" ומשאירות עקצוץ חריף בסוף. ובכן, הכנפיים אכן חריפות אש ובהחלט משאירות עקצוץ בפה. טוב שהוזמנו טעימות הבירה, כל סוגי הבירה שיש בג'מס, כדי להשכיח קצת את האש בפה. מבחינת הבירות, אהבנו בעיקר את הפילס ואת ה-8.8 שמשאירה אפטר טייסט מתוק אחריה.

למנות העיקריות הוזמנו הנקניקיות, והסלופי ג'מס. הנקניקיות, מנת הדגל של הבר, שונות מגרסאות אחרות של אותה מנה. למרות המחסור במעט שומן, טעימות מאוד. הסלופי ג'מס היא מנה גדולה שמגיעה בלחמניית המבורגר ועשויה מצוין.

מעל הכל, השירות הוא זה שעושה את ההבדל בג'מס. תיאור מפורט לכל אחד מטעמי הבירה, חיוך ושירות מהיר של כל עובדי המקום הופכים את החוויה לנעימה יותר. בחודש האחרון החלו בג'מס לארח גם מופעי סטנד אפ ונראה כי הם הופכים לבילוי החדש בעיר.

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה