רכילות ולילה

בטבעת זו…

רכילות ולילה5 ביולי 2019    2 דקות
0

זה רק אנחנו או שכולם מתחתנים?!

בטבעת זו…
צילום: אליאב מפוטו יחיאל

צאלה ביטון | צילום: בוריס נקסט

שלישי שעבר, אולמי אודיסאה. חיה דיין ועומר סגרון באים בברית הנישואין. דיין החליפה 3 שמלות עוצרות נשימה של אביב מימון ועל הסירוק והאיפור המדויק היה אחראי מי אם לא, אמן השיער והאיפור בדרום, אבי חטיבה.

תגידו הרבה מזל"ט גם לצאלה ביטון שבשבוע שעבר התחתנה עם אביב חווה, הבעלים של חברת קפיטל החזקות. השניים התחתנו באולמי משמר הנגב, כשעל השמלה הייתה אחראית ענבל דרור.

הזמן: שלישי שעבר. המקום: אולמי אגמים. תחת החופה נכנסו השדרנית ואשת הרדיו נוגה זייבל ובח"ל שי אלמקייס, מול מאות מוזמנים שבאו להתרגש בחופה ובעיקר לעשות שמח ברחבת הריקודים.

צילום: stills, אודי אבן חיים ובן גבאי

 

בשבוע שעבר, עדן קרעי ואליאור טלקר נכנסו תחת החופה בגני אגמים. קרעי היא ביתו של מנהל המכירות בחברת "צוות 3", שרכשו לאחרונה את "ארזי". כל המי ומי הגיעו לעשות שמח וביניהם: אבנר בן ארי מנכ"ל "צוות 3", יאיר פרטוק מנכ"ל רשת "זברה", מוטי סרוסי מנהל "מחסני להב" ועוד. על הקינוחים הייתה אחראית צליל קרעי מ"צליל מתוק", כשאירית האמא של הכלה הייתה אמונה על כל ההפקה.

צילום: עידן הצילום

 

בשבוע שעבר לידור חג'ג' עשתה עוד צעד בדרך להחליף תואר לאישה נשואה. היא ובן הזוג יוסי סבג ערכו את טקס החינה המסורתי באולמי גני בראשית. בתכנית האמנותית: שיר לוי.

צילום: אלבום אישי

 

צילום: stills, אודי אבן חיים ובן גבאי

שלישי שעבר, אולמי הבארוק בבאר שבע, כל עובדי הנהלת הגרנד קניון נפגשים. הסיבה: בר מלכה, סגנית מנהלת החשבונות של החברה, חוגגת את אירוע החינה המסורתי, יחד עם בן זוגה ברק דמרי.

גם על ההפקה הנוצצת הזו שנמשכה לתוך הלילה הייתה אחראית, מי אם לא, נוי בן אבו מבן אבו חינה, שכרגיל השאירה את האורחים פעורי פה מהתפאורה והלבוש המיוחד של הזוג.

תגידו הרבה מזל"ט גם לעודד רום שהשבוע שלף טבעת והציע נישואין לצמודה אוריה כספי. רום בחר לעשות את זה בנקודת תצפית באזור טיילת יפו כשאף אחד מהסביבה הקרובה לא חשד.

צילום: אלבום אישי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה