רכילות ולילה

חגיגות טרום עצמאות

רכילות ולילה9 במאי 2019    3 דקות
0

עוד לפני יום ההולדת של המדינה, כוכבי המדור מראים לנו שבשבילם כל יום הוא יום חג

חגיגות טרום עצמאות
אלוש | צילום: אלבום אישי

תגידו הרבה מזל טוב לאושיית הרשת, גל אלוש, שחגגה בשישי האחרון יום הולדת 24. אלוש חגגה כמובן עם החבר, אבל גם עם כל החברים שהגיעו לצהריים לבר החדש ברינגלבלום, הברשוק.

ואם כבר מזל טוב, אז תגידו גם הרבה מזל לאיילת אזנקוט שחגגה במוצ"ש האחרון יום הולדת, עם כל החברות וכמובן עם הבעל במסעדה בתל אביב.

צילום: אלבום אישי

צילום: אלבום אישי

ביום הולדת של אזנקוט יכולנו לפגוש את עדן לוי, שכמובן לא תפספס את החגיגה של ה-bff. לוי הספיקה לנסוע מבאר שבע, ממש לפני האזעקה הראשונה שהופעלה בעיר…

ועכשיו לפינתנו מי היתה בסוף השבוע בים המלח?

אז ראשונה היא אור ביטון, שהחליטה לעבוד על השיזוף ונסעה לרצועת החוף החדשה בים.

צילום: אלבום אישי

צילום: אלבום אישי

גם דפי חזן ביקרה השבוע בים המלח. חזן הגיעה עם החברה הטובה מרילין לואייסה, שהיא בין היתר גם מאפרת מקצועית.

שישי האחרון אפטר צהריים במועדון הברקה. מגיע לעמדה די. ג'יי אסטריקס, אחד הדיג'אים המובילים בעולם ותופס תמונה עם די. ג'יי שלומי כהן שנראה מרוצה מתמיד.

צילום: אלבום אישי

בשבוע שעבר התקיים אירוע ההתרמה השנתי של עמותת ידידי המרכז לבריאות הנפש בבאר שבע. בין היתר הופיעו על הבמה שלישיית מה קשור ומאחורי הקלעים פגשו את קפטן הפועל באר שבע בדימוס, סתיו אלימלך ואת צוות תיאטרון הפרינג' בראשותה של המנכ"לית אפרת זיו אספיס.

צילום: אלבום אישי

מעצב השיער דודו קדוש קטף לזכותו עוד תואר. קדוש נבחר בשבוע שעבר על ידי מגזין את בקטגוריית עיצוב שיער, במסגרת משאל שערכו בעיתון בקרב נשים על מעצב השיער המומלץ שלהם.

צילום: אלבום אישי

אם התגעגעתם לחן אלון, אז בטח שמחתם לראות אותה בשישי האחרון מבלה בבר ה-11'. טייק א לוק.

בן ברוך | צילום: אבי פרי

אם יצא לכם לבקר בגן הלאומי באשקלון ולראות את נועה בן ברוך מצטלמת בכמה פוזות נספר לכם שזה קרה במסגרת הפקת איפור ושיער שעשתה בן ברוך לחנות מוצרי השיער סטרייטהר של אחותה קרן, בגרנד קניון, בליווי צמוד של המאפרת אולגה פיכמן.

די. ג'יי אלדד בן סימון יכול היה סוף סוף לנוח בשבוע שעבר. זה קרה אחרי שהוא סיים לשפץ את האולפן החדש שלו ועכשיו הוא כבר מוכן לעבודה. (12) | צילום: אלבום אישי

צילום: אלבום אישי

חמישי האחרון, ה"ביבי בר". מגיע לו הזמר ליאור פרחי. עוד לפניו עולים לחימום הזמר יובל קריטי ותאיר שדה שגם חגגה יום הולדת במוצ"ש. כל החברים מהתחום באו לפרגן.

צילום: נורית גמון

בשבוע שעבר הגיע לביקור במפעל חסין אש ראש עיריית דימונה בני ביטון שיצא בקריאה לראשי הרשויות בנגב להשתמש בבלוק הקרמי שמיוצר לראשונה בארץ במפעל בבאר שבע ומככב כבר שנים באירופה ובארצות הברית. את הביקור אירחו רון בוכמן, מנכ"ל חסין אש, טלי חדד, סמנכ"לית המפעל ואירנה שאיביץ', מנהלת השיווק, שהציגו בפני ביטון את המבחנים והתקנים המקצועיים של הבלוק וערכו איתו סיור בפס היצור החדשני שבמפעל.

צילום: יחסי ציבור

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה