רכילות ולילה

סלפי עם פירלו

רכילות ולילה7 במרץ 2019    דקה אחת
0

הכוכב האיטלקי הגיע לגיגסי והתור לסלפי הרכיב רשימה מעניינת מאוד, שכללה פוליטיקאית בתחילת דרכה, אלופים בכדורגל וסטודנטית מיוחדת במינה

סלפי עם פירלו
האישה שניצחה את אינטר פעמיים במפעל אירופי ופירלו | צילום: מרטין גודטאמק

אוהדי מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס, מילאן ונבחרת איטליה נפגשים על בירה. זו יכולה הייתה להיות התחלה של בדיחה מעולה, אבל זו הייתה המציאות אמש במסעדת ה"גיגסי", כאשר לא אחר מאשר אנדראה פירלו, כוכב הכדורגל האיטלקי שעשה שנים נפלאות במילאן וביובנטוס, הגיע במסגרת פעילות של מותג הבירה הייניקן. אלסנדרו דל פיירו אגב, ביקר בתל אביב ביום שלפני.

פירלו הגיע לבאר שבע לתת קצת חום ואהבה ובאר שבע החזירה לו לא מעט וההכנות בגיגסי, החלו כבר משעות הצהריים המוקדמות. ההתרגשות הייתה בשיאה. לקראת השעה 21:00 החלו לזרום אוהדים לבושים בחולצות של הקבוצות ששיחק בהם פירלו, בנוסף לכמה מאוהדי מנצ'סטר יונייטד, שחלמו על מהפך במשחק.

פירלו, קצת נבוך מהסיטואציה, הגיע ופיזר חיוכים לכל עבר. במחצית המשחק הגיעו גם שחקני הפועל באר שבע וביניהם מרוואן קבהא, ניב זריהן, נייג'ל הסלביינק ומיגל ויטור. הכוכבים המקומיים כמובן החליפו כמה מילים וגם כמה תמונות עם הענק האיטלקי.

זריהן מספר לפירלו על הצמד מול בית"ר | צילום: אלבום אישי

אבל הסיפור הגדול היה של צעירה אחת, ורוניקה בטגליה, שהגיעה ממרטאה איטליה, מרחק שעתיים נסיעה מנאפולי.  ורוניקה היא אוהדת שרופה של יובנטוס וכאיטלקייה, פירלו עבורה הוא סוג של אליל. ורוניקה הגיעה לישראל לתזה שלה, אותה היא כותבת באוניברסיטת בן גוריון, וכששמעה שפירלו מגיע לגיגסי, היא חיכתה לכך בכיליון עיניים, חמושה בחולצה של הנבחרת.

בדרך לצילום המיוחד, היא סיפרה שהיא מאוד אוהבת את באר שבע ובעיקר את האנשים המאוד נחמדים. ואז הגיע הרגע המיוחל, כשנראה היה שהיא תלך הביתה מאוכזבת, פירלו ראה אותה בין כל מי שחיכה לגעת בכוכב. השניים החליפו משפט באיטלקית וורניקה הגשימה חלום, סלפי עם פירלו.

עם המעריצה מאיטליה | צילום: אלבום אישי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה