רכילות ולילה

סלפי | עדן זמר

רכילות ולילה31 בינואר 2019    דקה אחת
0

אתם רואים אותם במועדונים וברים מאחורי המצלמה, עכשיו הגיע הזמן להכיר את האנשים מאחורי העדשה. מתחילים עם עדן זמר

סלפי | עדן זמר
עדן זמר | צילום: אלבום אישי

עדן זמר, בן 25, צלם בחיי הלילה, כבר כשנה וחצי.

איך הגעת לצילום?

"סיפור די מצחיק, לפני שנה וחצי עבדתי במזגנים בכלל, הייתי מתקין מזגנים עם אבא שלי והרגשתי שזה כבר מה שאני אעשה למחייתי, עד שקיבלתי טלפון מחבר ששמע שצילמתי בעבר קצת וידאו ללהקות וצילמתי לו וידאו להפקה שהוא הרים במועדון הברקה. שם הכרתי את בן גבאי, הצלם של הברקה והיה בינינו קליק. מאז אנחנו מצלמים ביחד ברוב הברים והמועדונים בעיר. חוץ מלצלם בחיי הלילה, אני מעצב גרפי, צלם וידאו ועורך וידאו ומתקעקע בעיקר".

מה המסיבה שאתה הכי זוכר שצילמת?

"צילמתי את מסיבת פורים המרכזית של אוניברסיטת בן גוריון בשנה שעברה, היו שם 8000 אנשים, אם לא יותר. מעבר לזה, צילמתי גם את כל הפקות הטכנו הגדולות שהיו פה בעיר, מגדלנה, אנדי ברוס ומוסומצ'י. בכל הפקה גם היו אלפי אנשים".

ההצעה הכי מוזרה שקיבלת?

"האמת שאני מקבל הרבה הצעות מוזרות, גם אם זה במועדונים עצמם מאנשים וגם אם זה בהודעות אחר כך, אבל ההצעה הכי מוזרה שקיבלתי אי פעם, הייתה ללא ספק להגיע לצלם מסיבת יום הולדת של תאומים בני 6 בנתניה. המסיבה הזאת הייתה מוגזמת מכל הבחינות, יובל המבולבל ומני ממטרה הופיעו, היו קופים מרקדים, שטיח אדום בכניסה, חולצות מודפסות, 3 דיג'יים ועוד צרור של אביזרים ולא הבנתי איפה אני לרגע".

אם לא היית צלם מה היית עושה?

"בטח הייתי כרגע על גג של בניין, בשמש, צועק לאבא שלי להדליק ת'מזגן שבחדר הימני, ואם לא, אז הייתי משלים בגרויות ולומד פסיכולוגיה, כן אני קיצוני".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה