רכילות ולילה

חגיגה אלקטרונית בברקה

רכילות ולילה16 בינואר 2019    דקה אחת
0

איזו חגיגה אלקטרונית מצפה לנו בחמישי במועדון הברקה, כשבמסגרת ליין am-pm, יארחו במועדון את הלייבל zion 604 למסיבה אלקטרונית

חגיגה אלקטרונית בברקה
מועדון הברקה | צילום: בן גבאי

Zion 604 היא חברת תקליטים כחול-לבן בבעלותם של רועי ששון ( Shidapu ) וסטפן ספיבק, לייבל אשר מתעקש לשמר את רוח האולד סקול, לצד שימור ופיתוח של תרבות הגואה טראנס בארץ. במסגרת הפסטיבל, יגיעו מיטב האמנים החתומים בלייבל, למסיבה אחת גדולה.

אז מי יהיה שם? בין היתר רועי ששון, צלע אחת ממשולש הטראנס שפעל בשנות ה-90 וכלל בין היתר גם את ארז אייזן מאינפקטד משרום. היום כאמור הוא חלק מהבעלים של הלייבל וגם יעלה לעמדה, להראות את היכולות שלו – שלא נס ליחם. גם עופר דיקובסקי, או כמו שכל מי שגדל פה בשנות ה-90 מכיר כאופוריה, יגיע.

עופר יתארח לסט רטרו עם חומרים מצוינים מהרכבים שלו, דוגמת טאנדו ו-פיגז אין ספייס. מוזיקה מכל הזמנים שתוגש בהפקה עתידנית, גדושה בסימפולים וביטים דוקרים. כמובן שהרשימה תכלול עוד המון דיג'אים מהלייבל, שיעלו בזה אחר זה לעמדה, כל אחד עם הסגנון האלקטרוני שלו.

אבל רגע, זה לא הכל. באזור הטכנו, די ג'יי קסם עדי הרזידנטית של המועדון תתחיל ודי ג'יי אלה גוטמן, שמעבר לעובדה שגדלה באזור הדרום, היא ללא ספק חלוצה במוזיקה האלקטרונית ונחשבת עד היום ל"מלכת חיי הלילה".

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה