רכילות ולילה

"מפזרים אהבת חינם"

רכילות ולילה8 בינואר 2019    3 דקות
0

מה הקשר בין מ.כ באר שבע לאלונה ברקת? בין חום הנגב לאופירה אסייג? ובין מיחאי קורהוט לאלברט איינשטיין? וגם: כמה זמן לוקח להעניק צלחת אליפות?

"מפזרים אהבת חינם"
אלונה ברקת והאוהדים | צילום: אלבום אישי

יום ראשון האחרון אצטדיון המושבה. קור מקפיא, גשם ואפילו ברד, בזמן משחקה של הפועל באר שבע מול בני יהודה. בין האמיצים שהגיעו לתמוך באדומים, היה גם חלוצה של מ.כ באר שבע, קלי דריי. לידו ביציע, מצוידת בביגוד מחמם, הבעלים אלונה ברקת.

ואם כבר ברקת, אז משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן ואלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הפועל 'תדיראן' באר שבע, אירחו את שחקני קבוצת "בית המתקינים" – אלופת טורניר הכדורגל של מתקיני המזגנים של תדיראן, למשחק ראווה חגיגי יחד עם שחקני הקבוצה באצטדיון 'טרנר'.

בסיום המשחק הוענקו תעודות הוקרה לשחקנים וכל המשתתפים נהנו מארוחת ערב חגיגית | צילום: ליאור מוסקוביץ'

בשבוע שעבר ציינו ברחבי העולם את כניסתה של השנה האזרחית החדשה. גם מיחאי קורהוט, מגנה של הפועל באר שבע ציין את כניסתה של השנה החדשה, יחד עם האישה, היעד: וינה. ההיילייט: ביקור במוזיאון השעווה ותמונה משותפת בין היתר… עם אלברט איינשטיין.

צילום: אלבום אישי

אור ביטון חגגה בשבוע שעבר יום הולדת וכשביטון חוגגת יום הולדת, תהיו בטוחים שזה יהיה ביג טיים. אז בין כל אלה שהגיעו להגיד לה מזל טוב, הייתה גם החברה הטובה מירן בוזגלו, מזמן כבר לא רק האישה של מאור…

צילום :אלבום אישי

שרון אייזנברג, החברה של דויד קלטינס מבית"ר ירושלים להזכירכם, ממשיכה בדרכה להפוך לאחת הדוגמניות המבוקשות בישראל ובשבוע שעבר היא הצטלמה לקמפיין של חברת cachrel, לבושם "אמור אמור".

צילום: אינסטגרם

יקיר צדיק מ"חום הנגב" נסע בשבוע שעבר לתל אביב להתפנק במסעדה של השף אביב משה, "מסה". בין מנה לקוקטייל, צדיק קלט את אופירה אסייג שישבה במסעדה, וכמובן שתפס איתה סלפי.

צילום: אלבום אישי

מועצת הנוער של באר שבע יצאו השבוע במסגרת חודש אהבת חינם, בשיתוף פעולה עם הפועל באר שבע, במסגרתו השחקנים והצוות המקצועי קיבלו צמידים עם הכיתוב "מפזרים אהבת חינם". מאור מליקסון והמאמן ברק בכר אפילו תפסו תמונה למזכרת.

צילום: אלבום אישי

קבוצת הכדור רשת בליגה למקומות עבודה של עיריית באר שבע נהנית מהספונסר המסור שלהם, איש העסקים, דוד זגדון. שחקניות הקבוצה אינן מפסיקות להלל ולשבח את זגדון על נתינתו האינסופית והנרגשת לקבוצת האימהות מכל הגילאים המגיעות בחיוך לאימונים ועל הליווי הכלכלי והרגשי של הבנות ב"נשמה ענקית".

צילום: פרטי

במועצה התעשייתית נאות חובב החליטו השנה להצטרף לליגה למקומות עבודה בקט רגל. התוצאה: הישגים יפים בצמרת. המארגן וראש הקבוצה הוא עודד עמר כתבנו, עוזר המנכ"ל, שהצליח לאחד את הקבוצה החדשה ולהביא למקום השני.

צילום: פרטי

כמה זמן לוקח להעניק צלחת אליפות? מסתבר שאם תשאלו את קבוצת הכדורעף של אס"א גידיס באר שבע, אז כחצי שנה לאחר שעלו לליגה הארצית. הנה ירון שוורץ מניף את הצלחת רק לאחרונה…

צילום: יוסי איטח

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה