רכילות ולילה

חג שמח

רכילות ולילה6 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

מרגש ומחמם את הלב!

חג שמח
צילום: פרטי

כמו בכל שנה גם השנה חברת רי/מקס פלוס באר שבע סוכניה ובעלי החברה שי שטרן המשיכו במסורת ובחג החנוכה יצאו להתנדבות בקהילה וחילקו סופגניות והפתעות לילדי בית הספר "אורים". הילדים והמורים שמחו מאוד והייתה התרגשות גדולה.

בשבוע שעבר התכנסה סיירת הסופגניות של עובדי אדמה מכתשים בבית הספר "מענית" בבאר שבע, יחד עם ראש העיר, רוביק דנילוביץ', לאירוע חנוכה המסורתי בסניף כנפיים של קרמבו. הם נפגשו עם הילדים והנערים וחילקו להם ארגזי סופגניות מתוקים ומפנקים, לא לפני שקיימו טקס חנוכה מרגש יחד עם כל החניכים, המדריכים וההורים.

במסגרת פעילות הסיירת, עובדי וילדי העובדים של החברה, נרתמים בשעות אחר הצהרים לחלק סופגניות ברחבי העיר באר שבע. השנה, תגיע הסיירת בין היתר גם לבית האבות משען, מסעדת באר שובע, בתי גיל זהב ומסגרות לאנשים עם צרכים מיוחדים.

 

צילום: עוזי אברהם

במרכז המכירות הארצי של מנורה מבטחים בבאר שבע החליטו שבוא החורף והגשם הם סיבה למסיבה והכריזו על "שבוע מתוק במיוחד". מנהלות המשמרת הפתיעו את העובדים כשעברו בין העמדות עם מגשי ממתקים מפנקים, צבעוניים ומלאים בכל טוב. מתחם העבודה כולו קושט בבלונים שבתוכם הסתתרו פתקים עם פרסים שווים – שוברים לארוחות בוקר זוגיות, כרטיסים זוגיים לסרט ותווי זהב, וכל עובד שהגיע ליעד זכה לפוצץ בלון ולגלות מה הפרס בו זכה.

צילום: באדיבות קול מנורה מבטחים

שני השבוע בשכונה א', ירון חיים שבשנים האחרונות "חוטא" בקולינריה, משיק את העסק החדש שלו, גרילמן, לאירועים עם ארוחת טעימות לחברים שלא הייתה מביישת שום גריל ארגנטינאי.

צילום: אלבום אישי

שגב עם אריאל הרוש | צילום: אלבום אישי

כתבות נוספות ברכילות ולילה

0

הספיישלים של כרמים חוזרים

רכילות ולילה20 במרץ 2024    דקה אחת
0

שיחות על הבר

הכירו את ניב לוי, הברמן של הויקטוריה

רכילות ולילה21 בפברואר 2024    2 דקות

כתיבת תגובה